X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪

מתכננים להביא יחד ילד ראשון לעולם? בזכות פענוח הגנום האנושי אפשר כיום לברר מראש אם אתם נשאים של מחלות גנטיות קשות, ולאתר מבעוד מועד סיכונים למומים מולדים או מחלות תורשתיות שעלולות לעבור לעובר. שירות "קדם הריון" של "שירותי בריאות כללית" מאפשר ללקוחות ליהנות משני סוגי בדיקות: בחינת ההיסטוריה המשפחתית של כל אחד מבני הזוג לצורך איתור נשאות למחלות גנטיות באמצעות תוכנה ייחודית שפיתח פרופ' מוטי שוחט מ"הכללית" ובדיקה גנטית לאיתור סיכונים ספציפיים הנשקפים לעובר באמצעות דגימת דם.
הנגישות של הבדיקות הללו ללקוחות "הכללית" במחוז תל אביב-יפו גדולה עתה מאי-פעם. אם עד כה הופנו הלקוחות לבצע את בדיקות הסקר הגנטיות במעבדה מתמחה, הרי שמעתה ניתן לבצען בכל אחד מארבעת מרכזי בריאות האישה ברחבי המחוז ללא צורך בהפניה מיוחדת. מיד בתום התשאול לגבי ההיסטוריה של כל אחד מבני הזוג, הזנת הנתונים למחשב והערכת הסיכונים הממוחשבת, נלקחת - מן האישה או מן הגבר, בהתאם למוצאם - דגימת דם לצורך איתור סיכונים ספיציפיים העולים מן הממצאים. תהליך התשאול ודגימת הדם דורש מהלקוחות להתפנות לזמן קצר בלבד, והוא מתבצע על-ידי אחת מהאחיות המוסמכות שבמרכזים הללו.
לקוחות "הכללית" באזור תל אביב-יפו הם גם היחידים שאינם נפגעים מסגירת המרכז לבדיקות טיי-זקס, שהפעיל משרד הבריאות. בעוד זוגות צעירים אחרים תושבי העיר נאלצים כעת להזמין מראש תור לבדיקה ולהרחיק עד המכון הגנטי במרכז הרפואי "שיבא" שבבית-החולים תל-השומר, לקוחות "כללית" יכולים לעבור את הבדיקה ליד הבית, ללא תור, בשני מרכזי בריאות האישה של "הכללית" בתל אביב.
בדיקות הסקר הגנטיות אינן כלולות בסל התרופות. המחיר בעבור כל בדיקה לאיתור או שלילה של סיכון למום או מחלה תורשתית עומד על מאות שקלים, אולם לקוחות תוכנית "כללית מושלם" נהנים ממחיר אטרקטיבי של 80 שקל בלבד לבדיקה במרבית הבדיקות המבוצעות. בדיקת הטיי-זקס ניתנת לכל לקוחות "הכללית" בחינם.
ד"ר איתן חי-עם, מנהל מחוז תל אביב-יפו ב"כללית": "כחלק מארגון הבריאות המוביל בישראל אנו חותרים ללא הרף לשפר ולשדרג את השירות ללקוח. הנגשת שירות בדיקות הסקר הגנטיות היא חלק מההשקעה האדירה שלנו בשנה האחרונה בסל שירותי ההריון, הקדם-הריון והפוסט-לידה. השירות החדש מצטרף לשירות שהושק לאחרונה, הריון בליווי אישי, שמציע לאישה ההרה ליווי מקצועי של אחות הריון מוסמכת בכל תקופת הלידה במסגרת מרכזי בריאות האישה".
קבוצת "שירותי בריאות כללית" היא ארגון הבריאות הגדול והמתקדם בישראל, עם יותר מ-3.8 מיליון לקוחות. היא גם ארגון הבריאות היחיד בישראל שמציע ללקוחותיו 39 מרכזי בריאות האישה בכל רחבי הארץ, כאשר 4 מהם - הריכוז הגבוה ביותר - נמצאים במחוז תל אביב-יפו: ברחוב ועידת קטוביץ' 36 וברחוב הרטוב 5 בתל אביב-יפו, ברחוב ניסנבאום 33 בבת ים וברחוב עין יהב 2 בחולון.

תאריך:  25/06/2008   |   עודכן:  25/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il