חברת Novell, המיוצגת בישראל ע"י חברת ההפצה REL, יוצאת בקמפיין כללי להצגת סידרת המוצרים עתירי הביצועים והיכולות הקיימים בחברה. הקמפיין, אשר יופיע בעיתונות כלכלית וטכנולוגית תחת הסיסמה "הרנסנס של נובל בישראל", נועד להציג את פעילות חברת Novell באמצעות חברת REL, להדגיש את ההתחדשות של נובל העולמית ומובילות פתרונותיה בתחום אבטחת מידע, ניהול זהויות ושליטה ובקרה על מערכות IT.
הקמפיין יופיע במהלך חודש יולי לתקופה של כחודש בעיתונים הכלכליים ובעיתונות טכנולוגית, ובכלל זה: גלובס, דה מרקר ודיילי מיילי. היקף הקמפיין נאמד בכ-180,000 שקל.
הקמפיין מורכב מ-3 סוגי מודעות, כולן תחת הסיסמה "הרנסנס של נובל". המודעה הראשונית מציגה באופן כללי את הסדרה החדשה של מוצרי נובל, שתי המודעות הנוספות מציגות את המוצרים של נובל בתחום ניהול מערכות IT ובתחום ניהול הזהויות והאבטחה.