X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תותחני אינווסטמנט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת תותחני אינווסטמנט מייצגת בארץ את מותגי היוקרה המובילים בעולם למטבח בינהן חברות: Vittinox Falmec ,MGS Jollynox ,Artinox ,Irinox BARAZZA. החברה חנכה את "בית תותחני" בראשל"צ עם מיטב החידושים הטכנולוגים העצובים והמקצועים למטבח המושלם.
בבית תותחני, מגוון קולטי אדים MIRABILIA מתוצרת Falmec (אשר הוצגו בתערוכת העיצוב העולמית האחרונה - Eurocucina שבמילאנו. קולטי האדים משלבים עיצוב, אופנה, תאורה ופונקציונאליות. קולט האדים בסדרה הופך למוצר רב תכליתי, שכולל את המאפיינים של גוף תאורה, בלי לוותר על האיכויות של קולט אדים. בסדרה החדשה קולטי אדים בגרסה עגולה עם קימורים רכים וגרסה מרובעת עם קוים ברורים.
הדגמים החדשים והמקוריים של קולטי האדים משלבים פונקציונאליות ועיצוב. תאורת חדר עם עמעם ותאורה נפרדת רק לאזור הכיריים. יכולת שאיבה של 800 מ"ק לשעה ו-4 מהירויות של המנוע. שאיבה מרחבית ובקרה אלקטרונית.
כל הקולטים מצוידים בפנל אלקטרוני עם תאורה אחורית כולל טיימר וכיבוי אוטומטי. פנל הפעלה זה מבטיח בקרה מושלמת ויעילות מלאה של מנוע הפליטה.
הדגמים בקולקציה החדשה:
  • ZEBRA קולט אדים עם מאפיינים בולטים ו"אישיות חזקה". עטוף במוטיב דקורטיבי, שחור לבן מתוחכם - סימן לעיצוב יותר מעובדה אופנתית.גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8,838 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068 ש"ח)
  • COMETA כוכבים, קריסטלים, המנורה במרכז , מפזרת אור בצורה אחידה. מראה אלגנטי גיאומטרי, היוצר קישוט הרמוני ונעים לעין. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8,838 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068 ש"ח).
  • PHARO נוכחות דיסקרטית שמפיקה אור לבן, אחיד וטבעי שמאפשר לגלות את ההנאות הפשוטות בריהוט המטבח וחדר המגורים. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8838 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068 ש"ח).
  • ELEKTRA המשטח המחורץ שנראה כעקבות של עטתמעניק לאור תנועה דינמית מתפזרת, שנעלמת בחלל. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8,838 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068).
  • MANHATTAN גורדי השחקים המוארים על-רקע שחור, מזכירים את קו הרקיע של עיר גדולה בלילה. המסתורי והמודרני מתאחדים, כדי לעטר את המוצר היחודי הזה.גירסאות קיימות:קיר 67 ס"מ (8,838 -ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068 ש"ח).
  • MOON עיטורי פרחים חרוטים על משטח הנירוסטה המבריק והנוצץ של הקולט הדקורטיבי. המשטח אינו מאיר מעצמו, אבל הוא מחזיר את האור והזוהר מהחדר. גירסה קיימת: קיר 67 ס"מ (8194 ש"ח).
  • MOOMLIGHT אוירה מהפנטת, פרחי אור שנוצרים דרך משטחי הזכוכית והפלדה ומתפזרים בחדר. תוכלו כמעט להריח את הניחוח. גירסה קיימת: קיר 67 ס"מ (9664 ש"ח).
  • NATURA GOLD הטבע במטבח. מגע עלי זהב מאיר ומעניק הילה מזמינה ונעימה לכל החדר. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8,838 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,068 ש"ח).
  • MAIA אלמנט ריהוט, שמבדל את עצמו בעזרת הקוים הריבועיים הנוקשים וההתפתחות האופקית של הנפח, תוך שהוא מקרין אור לבן אחיד ורך. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8838 ש"ח), קיר 97 ס"מ (10,297 ש"ח), אי 67 ס"מ (11,991 ש"ח).
  • STRIPES דקורציה פשוטה ואפלולית עם פסי גוונים על גוונים. נוכחות מעודנת ושקטה,שמפיצה אור. גירסאות קיימות: קיר 67 ס"מ (8904 ש"ח), קיר 97 ס"מ (10,461 ש"ח), אי 67 ס"מ (10,670 ש"ח).
  • ICE קווי אור ישרים ותאורה קרה בגווני כחול ירוק בהיר, שמופץ מדגם זה המעוטר במשולשים אנכיים דמויי נטיפי קרח תלויים באוויר. גירסה קיימת: קיר 67 ס"מ (8838 ש"ח).
הנסיון הרב של בעלי החברה והליווי המקצועי והאישי לכל אחד מהלקוחות. יוצרים את הנישה הנכונה ברמה הפרטנית לכל לקוח ומאפשרים תכנון ובניה אופטימליים של מטבח יוקרתי מעוצב ופונקציונאלי.

תאריך:  02/07/2008   |   עודכן:  02/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il