X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עיריית אריאל
▪  ▪  ▪

ביום ג' 1/7/08 התקיים באריאל טקס חנוכת מרכז הספורט והפנאי העירוני ע"ש משפחת לואל מילקן מארה"ב. בטקס המרגש, שבו גם נקבעה מזוזה בפתח המרכז, השתתפו בני משפחת מילקן ותורמים נוספים, ידידי ישראל מארה"ב, שאגפים במרכז הוקדשו על שם בני משפחותיהם.
זהו מרכז ספורט ונופש מהמתקדמים בארץ שהוקם בהשקעה של כ-30 מיליון שקלים, שרובם הגיעו מתרומות, חלקן הגדול ממשפחת מילקן ומידידי אריאל בארצות הברית. חלקה של עיריית אריאל בפרויקט - כחמישה מיליון שקלים. במרכז הספורט והנופש יופעלו בריכה, חדרי כושר, מתקני ספורט ומגוון חוגים ושירותים בתחומי תרבות הפנאי והספורט.
דינה שליט, מנכ"לית קרן אריאל לפיתוח, שהנחתה את הטקס, אמרה כי היא מתרגשת מהעובדה שמרכז הספורט קם והועמד לרשות תושבי אריאל ומנוכחותם של התורמים, ובראשם לואל מילקן, שללא עזרתם הנדיבה לא היינו מגיעים לרגע המרגש הזה. "זה הפרויקט החשוב והמלהיב ביותר שנעשה באריאל", אמרה שליט.
לואל מילקן, שהגיע לאירוע עם שניים מבניו, סיפר כיצד הגיע למשרדו בלוס אנג'לס, לראשונה לפני 21 שנים, ראש עיריית אריאל רון נחמן וביקש את סיועו לקידום פרויקטים חינוכיים באריאל. "רון שטח בפניי את חזונו ותוכניותיו לבנות עיר גדולה בשומרון כדי לחזק את מדינת ישראל. האמנתי בלהט של רון, בכישורים וביכולות שלו ושל אנשי אריאל. אני מאמין בפוטנציאל האנושי, בגיוס הידע, הכישרון והכישורים של אנשים ולכן אני פה. אני דוגל בטיפוח איכות חיים ואני מקווה שמרכז הספורט והפנאי יתרום לאיכות החיים בעיר ולשיפור בריאות התושבים. לנוכח הניסיון הטוב בפרויקטים שבהם סייעתי באריאל, אני כבר מצפה לקידום הפרויקט הבא איתכם".
רון נחמן, הודה במילים נרגשות למילקן ולתורמים שאפשרו את הקמת המרכז וציין כי הוא היפה מסוגו בישראל: "שבע שנים לקח לנו לבנות את המקום המיוחד הזה. עבורי זה חלום שהתגשם. החזון שלי הוא להפוך את אריאל למקום טוב יותר לחיות בו, למען ילדינו ולמען העתיד. אנחנו ברי מזל שמשפחת מילקן מעורבת בכל כך הרבה פרויקטים ונושאים באריאל. לואל מילקן הוא לא רק תורם, הוא גם חבר. אני מודה על האמון שהוא והתורמים האחרים, ובהם הארי פוסין - יו"ר ארגון ידידי אריאל בארה"ב - נותנים בי ובאנשי אריאל. הם מעורבים בכל פרויקט חשוב שאנחנו מקימים".

תאריך:  03/07/2008   |   עודכן:  03/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il