X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גטר
▪  ▪  ▪
שלמה מנשרוף [צילום: יח"צ]

גטר קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק פתרונות ההדפסה הדיגיטלית של ענקית ההדפסה ההולנדית Océ. פעילות זו מהווה סינרגיה בין גטר טק וגטר גרפיקס המתמחות באספקת פתרונות לתעשיית הדפוס. במסגרת זו תשווק גטר את קו המוצרים הרחב ביותר, הקיים היום, בשוק פתרונות ההדפסה והדפוס - פתרונות לכל סוגי המדיה הקיימים ובכל קצבי העבודה הקיימים ובכלל זה דפוס דיגיטלי ואופסט.
קבוצת גטר מלווה את תחום הדפוס בישראל כבר למעלה מ-50 שנה ומשווקת מוצרים המספקים מענה כולל לכל צרכי הדפוס וההדפסה: החל משלב ההפקה ועד שלב הגימור. גטר משווקת בלעדית חברות בינלאומיות מובילות בתחום הדפוס ביניהן: Riso, Konica, Minolta, Agfa, MAN Roland, Mutoh ועוד. חברת Océ היא מובילה בינלאומית בניהול והדפסה של מסמכים דיגיטליים A3 ו-A4 וזאת באמצעות מערכות הדפסה חדשניות, המגיעות לקצבים הגבוהים ביותר בשוק, של עד 2,500 דף לדקה משני צידי הדף. יצוין כי רוב החברות הרשומות ב-Fortune 500 וגדולי המדפיסים המסחריים בעולם נמנים על לקוחות Océ.
שלמה מנשרוף, מנהל החטיבה הדיגיטלית, בגטר: "עם התפתחות הטכנולוגיה, תעשיית הדפוס מבינה כי שילוב בין דפוס דיגיטאלי לקונבנציונאלי (אופסט) הוא השילוב הנכון. הטכנולוגיות סינרגטיות ומשתלבות ותורמות אחת לשנייה. לכן בתי דפוס רבים בארץ משלבים בין שתי הטכנולוגיות. היום עם קבלת הנציגות המשמעותית של Océ, מתרחב סל הפתרונות שקבוצת גטר מציעה בתחום הדפוס הדיגיטאלי ובכך מציב אותנו כמובילה בתחום הדפוס בישראל. עתה נוכל לספק ללקוחותינו קשת רחבה של פתרונות דיגיטאליים, הכל תחת קורת גג של חברה אחת".
אודות OCE
Océ היא חברה הולנדית מהמובילות בעולם בתחום ההדפסה וניהול המסמכים הדיגיטליים. Océ מציגה מגוון רחב של פתרונות הדפסה לעסקים ולבתי דפוס, מדפסות דיגיטליות מהירות ומערכות הדפסה בפורמטים שונים להדפסות טכניות וגרפיות. החברה היא גם ספק מוביל של מיקור חוץ בתחום ניהול המסמכים. רבות מהחברות הרשומות ב-Fortune 500 וגדולי המדפיסים המסחריים בעולם הם לקוחות של Océ. החברה נוסדה בשנת 1877 ופעילה בלמעלה מ-90 מדינות ברחבי העולם. היא מעסיקה כ-24,000 עובדים ברחבי העולם. Océ נסחרת בבורסת Euronext באמסטרדם. היקף הכנסות החברה בשנת 2007 הסתכם ב-3.1 מיליארד יורו.

תאריך:  13/07/2008   |   עודכן:  13/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il