רשת המשביר לצרכן ורשת ניו פארם מצטרפות לרשתות ענק בינלאומיות כדוגמת טסקו, קארפור, סיינסבורי, קונטיננט ועוד... הרשתות יציגו בחודש יולי בצורה בולטת את המוצרים החדשניים, שהצרכנים בישראל בחרו כ'מוצרי השנה' בקטגוריות הקוסמטיקה והטואלטיקה.
מוצרי היופי והטיפוח, זוכי מוצר השנה, יקבלו במשך שבועיים תצוגות מובלטות וניראות תדמיתית בכל סניפי המשביר לצרכן וניו פארם.
לדברי בלהה ברוקס, סמנכ"ל סחר משולב ברשת המשביר לצרכן וניו פארם, "מדובר בפעילות תדמיתית, שבאה לפרגן לחדשנות של המוצרים הזוכים, ולהציג אותה בפני מאות אלפי לקוחות ניו פארם והמשביר לצרכן".
אתי עמיעד, מנכ"ל פרסי מוצר השנה בישראל אומרת: "בדומה לרשתות מובילות בעולם, המשביר לצרכן וניו פארם מוכיחות שהן דוגלות בחדשנות ובהקשבה ללקוחותיהן, והן מבליטות בצורה תדמיתית את המוצרים, שהצרכנים שלהן אוהבים. המשביר לצרכן וניו פארם הן רשתות היופי והטיפוח הראשונות בישראל, שמרימות את דגל החדשנות של מוצר השנה, ויש בכך אמירה מאוד ברורה של ראשי הרשת, שהם מאמינים בחדשנות, מכירים בבחירה של הצרכנים ולמעשה, מעוניינים לפרגן למוצרים חדשניים".
פרסי מוצר השנה מחולקים בעולם כבר יותר מ-22 שנים ביותר מ-26 מדינות. את הזוכים בפרסי מוצר השנה בוחרים הצרכנים בכל מדינה.
בישראל, נבחרו הזוכים במסגרת סקר שנתי שערך מכון המחקר TNS טלגאל בקרב 2,000 צרכנים ישראלים. במסגרת המחקר, הצרכנים בחרו בכל קטגוריה את המוצר החדש, החדשני והאיכותי ביותר בעיניהם, על סמך אטרקטיביות המוצר ושביעות הרצון שלהם משימוש בפועל בו. שיטת המחקר בישראל זהה לשיטת המחקר של מוצר השנה בעולם, והיא מפוקחת על-ידי צוות מומחים מקצועי בראשות פרופ' יעקב הורניק.