מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מעלה קמפיין חוצות גדול במיוחד בהיקף של מיליון שקלים, שיכלול 200 שלטי ענק בכל רחבי הארץ.
זו הפעם הראשונה שבית"ר ירושלים מעלה קמפיין גם מחוץ לגבולות ירושלים ומציבה שלטים גם במעל 10 ערים נוספות, ביניהן תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא ועוד. הקמפיין מיועד לאוהדי בית"ר, המונים כחצי מיליון איש מכל רחבי הארץ, ונחשבים לקהל הגדול והנאמן לקבוצת כדורגל בישראל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד מורכב משלושה סוגי שלטים וסלוגנים שונים המבוססים על הווי הקבוצה הייחודי. השלט הגדול ביותר, 131 מ"ר, מוצב על קיר ענק של מור פרסום בשדרות הרצל בירושלים ומציג שני חצים - האחד שמצביע לכיוון תל אביב והשני "לגיהנום". הכינוי "הגיהנום" הודבק לאצטדיון בית"ר ירושלים עוד מהימים שהיה ממוקם במתחם "ימק"א". לימים עבר האצטדיון למשכנו הנוכחי, אצטדיון "טדי", אולם הכינוי "הגיהנום" המשיך לדבוק בו.
לאורך השנים נהגו לספר כי קבוצות שהיו באות מכל הארץ, היו יודעות שימק"א/טדי הוא האצטדיון הכי מלחיץ וכזה שמהווה "גיהנום" עבורן. בנוסף, הקהל הנאמן וההדוק של בית"ר ירושלים, הביא לכך שהכינוי יהפוך לשגור בפיהם של האוהדים, המאמנים, השחקנים והמתחרים, כחלק מאסטרטגיית הפחדת המתחרים.
השלט השני, המכיל את הסלוגן "יאללה הביתה!" נועד להעביר לאוהדים את המסר שבית"ר ירושלים מדברת בשפה של אוהדיה, ששרו לאורך כל העונה את השיר "יאללה הביתה" לקבוצות המתחרות, בשלבי סיום המשחק בזמן שבית"ר מובילה בתוצאה.
השלט השלישי, בעל סלוגן "במקום לרוץ לדשא, רוצו לעשות מנוי", מתייחס לפריצה המיותרת לדשא של האוהדים, ונועד להעביר את האמירה ש-"לא נכון לפרוץ לדשא לפני תום המשחק אבל כן חשוב שאוהדי בית"ר יקנו מנויים וכך יבטאו את הנאמנות והרצון להיות חלק מהקבוצה לאורך כל העונה".