X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים
▪  ▪  ▪

מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מעלה קמפיין חוצות גדול במיוחד בהיקף של מיליון שקלים, שיכלול 200 שלטי ענק בכל רחבי הארץ.
זו הפעם הראשונה שבית"ר ירושלים מעלה קמפיין גם מחוץ לגבולות ירושלים ומציבה שלטים גם במעל 10 ערים נוספות, ביניהן תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, כפר סבא ועוד. הקמפיין מיועד לאוהדי בית"ר, המונים כחצי מיליון איש מכל רחבי הארץ, ונחשבים לקהל הגדול והנאמן לקבוצת כדורגל בישראל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ענבר/מרחב/שקד מורכב משלושה סוגי שלטים וסלוגנים שונים המבוססים על הווי הקבוצה הייחודי. השלט הגדול ביותר, 131 מ"ר, מוצב על קיר ענק של מור פרסום בשדרות הרצל בירושלים ומציג שני חצים - האחד שמצביע לכיוון תל אביב והשני "לגיהנום". הכינוי "הגיהנום" הודבק לאצטדיון בית"ר ירושלים עוד מהימים שהיה ממוקם במתחם "ימק"א". לימים עבר האצטדיון למשכנו הנוכחי, אצטדיון "טדי", אולם הכינוי "הגיהנום" המשיך לדבוק בו.
לאורך השנים נהגו לספר כי קבוצות שהיו באות מכל הארץ, היו יודעות שימק"א/טדי הוא האצטדיון הכי מלחיץ וכזה שמהווה "גיהנום" עבורן. בנוסף, הקהל הנאמן וההדוק של בית"ר ירושלים, הביא לכך שהכינוי יהפוך לשגור בפיהם של האוהדים, המאמנים, השחקנים והמתחרים, כחלק מאסטרטגיית הפחדת המתחרים.
השלט השני, המכיל את הסלוגן "יאללה הביתה!" נועד להעביר לאוהדים את המסר שבית"ר ירושלים מדברת בשפה של אוהדיה, ששרו לאורך כל העונה את השיר "יאללה הביתה" לקבוצות המתחרות, בשלבי סיום המשחק בזמן שבית"ר מובילה בתוצאה.
השלט השלישי, בעל סלוגן "במקום לרוץ לדשא, רוצו לעשות מנוי", מתייחס לפריצה המיותרת לדשא של האוהדים, ונועד להעביר את האמירה ש-"לא נכון לפרוץ לדשא לפני תום המשחק אבל כן חשוב שאוהדי בית"ר יקנו מנויים וכך יבטאו את הנאמנות והרצון להיות חלק מהקבוצה לאורך כל העונה".

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il