X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת קומברס
▪  ▪  ▪

22 יוני 2008, חברת קומברס, הספקית המובילה בעולם של תוכנות ומערכות להפעלת יישומי מולטימדיה על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות ושירותי בילינג, תשתף פעולה עם חברת יבמ NYSE: IBM, כדי לסייע לספקים ברחבי העולם להפחית עלויות, להתייעל ולגרום לצמיחה.
במסגרת ההסכם שנחתם בתחום הטכנולוגיה והשירותים, יבמ וקומברס יציעו ללקוחות פתרונות המבוססים על מוצרי התוכנה ופלטפורמת יבמ לאספקת שירות, יחד עם שירותי הערך המוסף, בילינג ופיתרונות ניהול הלקוחות הפעיל של קומברס.
מייק היל, מנכ"ל תחום תקשורת ביבמ: "ספקיות שירותי התקשורת מעוניינות לצמוח ולייצר רווחים בדרכים חדשות. במקביל, הן מצויות תחת לחץ תחרותי תמידי לשיפור חווית המשתמש וליצירת בידול בשוק. שיתוף הפעולה עם קומברס הוא מהלך חשוב, שיאפשר להציע שירותי ערך מוסף, כמו פתרונות המסרים המשולבים- Converged Messaging, המתקשרים לעולמם של לקוחותינו: עולם 'מחובר תמיד'".
אנדריי דהאן, נשיא ומנכ"ל קומברס: "אני שמח כי שיתוף הפעולה בין קומברס ליבמ מתהדק. המגוון הרחב של פתרונות קומברס מבוססי תוכנה בשירותי ערך מוסף, שירות לקוחות, שירות עצמי ובילינג, משלים את החוזקות של יבמ בשירותים מקצועיים, מיקור חוץ וטכנולוגיה. אני מאמין כי העמקת השותפות בין שתי החברות תפתח הזדמנויות חדשות לשרת טוב יותר את ספקי הטלקום בעולם".
כחלק מהשותפות המורחבת, תכלול קומברס את שרת IBM WebSphere Presence Server ואת שרת ניהול המסמכים Websphere XML Document Management Server XDMS, של יבמ כמרכיבי ליבה של מוצר ה-Instant SMS של קומברס. Instant SMS מסייע לספקיות השירותים לשדרג את שירותי המסרים (SMS, MMS) שלהן, ולהעשירם בחוויית של "מסרים מיידיים" (Instant Messaging) בזמן אמת. מערכת Websphere Telecom Web Services Server של יבמ שולבה במוצרי ה-Messaging של קומברס, כדי להעלות את הערך שלהם לספקיות תקשורת ולמנוייהן.
דוגמת מפתח היא ה-Comverse Messaging Gateway, המשתלב עם מרכיבי SMSC/MMSC ליצירת פתרונות ערך מוסף במסרים, ולתמיכה בסוגים שונים של אפליקציות מבוססות מסרים, כגון "הצבעה" בתוכניות טלוויזיה. בנוסף, בשילוב עם מערכת Comverse Converged Messaging מסוגל שרת WebSphere Telecom Web Services Server לספק חוויית מסרים אחידה ויכולות עיבוד מורחבות לכל סוגי המסרים. חבילה זו של מוצרים וטכנולוגיות משולבת כחלק מפלטפורמת יבמ לאספקת שירות (IBM service delivery platform), המאפשרת פיתוח ויישום מהירים ויעילים של אפליקציות המבוססות על תשתית המסרים הקיימת של המפעיל.
בנוסף, קומברס תנצל את טכנולוגיית ה-Bladecenter של יבמ עבור שירותי הערך המוסף שלה, ואת טכנולוגיות Power Systems של יבמ, עם מערכת ההפעלה AIX 5.3, עבור ONE™ - מערכת הבילינג וניהול הלקוחות הפעיל של קומברס.
למידע נוסף על יכולות הטלקומוניקציה של יבמ: www.ibm.com/telecom.
אודות חברת קומברס
קומברס היא הספקית המובילה של תוכנות ומערכות המאפשרות הודעות מבוססות רשת ושירותי תוכן, שירותי בילינג ותקשורת IP. יותר מ 500 ספקיות שירותי תקשורת ביותר מ 130 מדינות מסתמכות על פתרונות השירותים של קומברס כמחזקים את נאמנות הלקוח, מגדילים הכנסות ומשפרים את היעילות. לפרטים נוספים: www.comverse.com.

תאריך:  22/07/2008   |   עודכן:  22/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב לשם
- הודעה מטעם התנועה הקיבוצית
רון
- הודעה מטעם חברת הימלאיה-ישראל
מור שדה
- הודעה מטעם יקב טפרברג
נטע שריקי
- הודעה מטעם רשת ספגטים
דיקלה רייבי
- הודעה מטעם בנק אגוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il