ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית המותג BEKO בישראל משנה את האסטרטגיה הפרסומית של המותג בישראל. את המהלך מובילים משרד הפרסום יהושע TBWA /והוא ילווה בקמפיין ראשון לסדרת מקררי ה- Side by Side של BEKO בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים.
"האסטרטגיה של המותג בישראל בשלוש השנים האחרונות, היתה אסטרטגיה להחדרת המותג לישראל, והצגת המותג העולמי בארץ". מסביר מוזי רחימה, משנה למנכ"ל ברימאג, "כעת משהמותג חדר לארץ ונמכר בקצב מרשים, אנחנו מרגישים כי צריך לעלות מדרגה ולדבר על הדברים המייחדים את המותג משאר מותגי החשמל, פתרונות חכמים לבית, שנותנים פתרון גם לגבר וגם לאשה".
הקו הפרסומי החדש, יתמקד במיצוב המותג כבחירה חכמה. מיצוב זה, נולד מתוך ההבנה שגברים ונשים חושבים ורואים דברים שונה. כשזה מגיע למוצרי חשמל, השוני עוד גדל. מוצרי החשמל של Beko מצליחים להתגבר על השוני ומהווים את הבחירה החכמה לקניה הן לנשים והן לגברים, כל אחד מנקודת הראות שלו והאלמנטים המוצרים שיש ל Beko שעונים על הצרכים השונים של הגברים והנשים.
הקמפיין הראשון עם הקו החדש יטפל כאמור במקררי ה- SBS של החברה והוא יעלה ברדיו ובעיתונות הארצית. בשלב השני יטופלו גם שאר המוצרים של החברה ביניהם מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשים.
קרדיטים: מנהלת פרסום ברימאג דיגיטל אייג' - רותי ברניצקי.
משרד פרסום - יהושע/TBWA.
מנהל קריאטיב - עידו קריב.
קופירייטר - אביב בריסקין.
ארטדיירקטור - מירי פטרנקו.
סמנכ"ל לקוחות - שרון עמיר.
סופרוויזר- ארז ברכץ.
תקציבאית - ענבל דיין.
פלנינג - לידור זהר.