חברת ORS, באמצעות חברת arc אינטראקטיב מקבוצת arc worldwid, עלתה בקמפיין אינטראקטיבי לגיוס עובדים, בהשקעה של כ-300,000 שקל.
הקמפיין פונה לגולשים המחפשים עבודה ומאפשר להם לקבל ייעוץ לקריירה חדשה ולמציאת משרה המתאימה. לצורך הקמפיין, הקימה חברת arc מיני סייט המאפשר למקד את שליחת קו"ח על-פי סוג העבודה המתאימה ולפי מספר קטגוריות. המיני סייט והבאנר האינטראקטיבי מדגישים את המסר המרכזי בקמפיין: "ORS דואגים לקורות החיים שלך, לא רק על הנייר".
באנר:
[קישור]
מיניסייט:
[קישור]