orange מציעה שרות ייחודי ומהפכני, המייתר את הצורך להמתין בתור למענה של נציגי שרות הלקוחות.
כל מה שעליך לעשות הוא לחייג לכוכבית 054 לבחור את השרות ולנתק את השיחה. התור יישמר אוטומטית על-ידי המערכת, וכאשר יגיע תורכם לקבלת מענה, המערכת תתקשר אליכם ותעביר אתכם ישירות אל נציג השרות. חשוב להדגיש, כי זמן ההמתנה לקבלת מענה בשימוש במערכת orangecall4u (שיחה חוזרת) זהה לחלוטין להמתנה על הקו.
דוד אבנר, מנכ"ל חברת פרטנר: "לאורך כל הדרך, orange התוותה מגמות במתן שירות, השכילה לרתום את הטכנולוגיה המתקדמת לשרות ולנסח מחדש את הכללים לשירות מהדור הבא. שירות מכוון לקוח, המתחשב במשאב היקר והחשוב ביותר ללקוח והוא - הזמן".
אלי גליקמן, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות של orange "לקוחות, באופן טבעי מעדיפים לקבל מענה מיידי של נציגי שירות, ללא שיטוט במערכת לניתוב שיחות וללא המתנה. לאור זאת, הקמנו מערכת שירות חדישה, אשר בימים אלו הוטמעה במוקדי השרות הטלפוני של החברה.
החשיבה על יציאה מחוץ לקופסא ועל יצירת פתרון טכנולוגי תפיסתה של החברה, הרואה במתן מענה ייחודי, כזה שהלקוח לא ציפה לו, אסטרטגיה שירותית".
"תיעול הטכנולוגיה לטובת השירות ב-orange", מציין גליקמן "והיכולת לחשיבה מחוץ לקופסא, הינו אירוע מתמשך המגדיר גישה שירותית, תוך שימוש בארגז כלים מלא.
הן ה'הוצאה לפועל' והן הפעילות מ'אחורי הקלעים', מאפשרות הטמעת מערכות חדשניות המסייעות במתן שירות פרואקטיבי לרווחת הלקוח.
השירות orangecall4u מאפשר למעשה שיחה 'וירטואלית' לתור ממשי מתוך פניה לשירות הלקוחות", מסביר גליקמן.
שירות orange call4u יופעל במקרה שבו זמן ההמתנה הממוצע למענה של נציג שירות יעמוד על דקה וחצי.
כיצד ניתן להשתמש בשירות?
כל מה שעליך לעשות הוא לחייג לכוכבית 054 מכל מספר orange, לבחור את: 'שרות', 'שיחה חוזרת', ולנתק את השיחה. התור יישמר אוטומטית על-ידי המערכת, וכאשר יגיע תורכם לקבלת מענה, המערכת תתקשר אליכם ותעביר אתכם ישירות אל נציג השרות.
במידה ובשיחה החוזרת אין מענה מהלקוח, המערכת מבצעת עד 3 ניסיונות חיוג ללקוח, בהפרש של 3 דקות, בין חיוג לחיוג. במידה שלא מתקבל מענה, נשלחת הודעת SMS ללקוח בנוסח הבא: "שלום, לא הצלחנו להשיגך במסגרת שרות שיחה חוזרת. נשמח לעמוד לרשותך ב-כוכבית 054".
השירות ללא תשלום.
בהמשך, השירות יתאפשר עבור לקוחות כל החברות ממספרי נייח או נייד.