X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי וולפסון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מרפאה רב-תחומית לטיפול בהשמנת יתר, בניהולה של ד"ר מרינה שרגורודסקי - מומחית ברפואה פנימית ואנדוקרינולוגיה, נפתחה במרכז הרפואי "וולפסון".
המרפאה ייחודית בכך שהיא מאפשרת טיפול בכל דרגות ההשמנה - החל מהקלות ועד החמורות ביותר. המרפאה מציעה בירור מקיף, הנחייה וליווי בתהליך הטיפולי, כולל תרופות חדשות וכן, במידת הצורך, ניתוחים בריאטריים להקטנת נפח הקיבה.
כמחצית מהאוכלוסיה הבוגרת בישראל בעלת עודף משקל, ולמעלה מ-180,000 אנשים (כ-4 אחוזים מהאוכלוסיה) מוגדרים כבעלי השמנת יתר קיצונית המסכנת את בריאותם וחייהם. השמנת יתר גורמת להופעה או החמרה של: יתר לחץ דם, סוכרת, הפרעה בשומני הדם, אירועים מוחיים, התקפי לב, דום נשימה בשינה ואפילו מעלה שכיחות למחלות ממאירות מסויימות.
במקרים רבים הניסיון לפתור את בעיית ההשמנה על-ידי דיאטה, תרופות, ספורט וכו' נוחלים כישלון. ד"ר שרגורודסקי הסבירה כי אחת הסיבות לכישלון היא שההשמנה נקבעת במידה רבה על-ידי בעיות הורמונאליות, ויש לבצע בירור אנדוקריני מקצועי כבסיס לכל התחלה טיפולית, מה שבדרך-כלל לא נעשה.
המרפאה ב"וולפסון" מציעה בירור אנדוקריני מקיף לאבחון בעיות הורמונאליות הגורמות להשמנה, ייעוץ דיאטטי וכן ייעוץ פסיכולוגי/פסיכיאטרי. כמו-כן ניתן ייעוץ בתחומים נוספים הקשורים להשמנה: ייעוץ גסטרואנטרולוגי, ראומטולוגי, אורתופדי ומטבולי, במידה ויידרש.
החולים מקבלים גם ייעוץ של ד"ר קטי דיין - כירורגית מומחית בתחום הניתוחים הבריאטריים - בנושא פתרונות כירורגיים חדשניים לעצירת בולמוס האכילה. קיימות גישות ניתוחיות שונות שהמשותף לכולן - הגבלת נפח הקיבה והרגשת מלאות, גם לאחר אכילה של כמויות מזון קטנות. אחת הגישות המתקדמות היא ע"י הכנסת טבעת שהיא למעשה בלון שניתן לנפחו לגדלים שונים ולהתאימו לכל מטופל באופן אישי.
ד"ר זהבית זיו-נר - סגנית מנהל המרכז הרפואי "וולפסון" ציינה כי ארגון הבריאות העולמי קבע כי השמנת יתר היא המגיפה של המאה ה-21 וגורם תמותה מוביל בעולם המערבי, ועמדה על חשיבות השירות הרב-תחומי, העדכני והמקיף ועל הטיפול המקצועי ברמה גבוהה בהשמנת יתר הניתן במרפאה.
השירות במרפאה ניתן למבוטחי הקופות עם טופס הפנייה (טופס 17) או בתשלום 98 ש"ח לייעוץ ראשון. לקביעת תורים: טלפון 03-5028374 בין השעות 08:30-14:00.

תאריך:  27/07/2008   |   עודכן:  27/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il