X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הולמרק
▪  ▪  ▪

בין הסדרות החדשות "צדק עיוור" עם רון אלדארד ו"אפוקליפסה 10.5" עם דיק ואן דייק שתיהן בהפקת ABC, העונה השמינית והאחרונה של סדרת הקאלט "בנות מקלאוד" בבכורה ארצית ו"חוק וסדר 12".
בנוסף, סרטים חדשים כגון "הסחר האנושי" עם מירה סוברינו ודונלד סאתרלנד, "הבנק" סרט זוכה פרסים בבימויו של רוברט קונולי וסרט המתח "הבן הרע" המבוסס על סיפור אמיתי עם קתרין דנט.
  • העונה נפתחת ביום שבת ה-9 באוגוסט עם הסרט "הבן הרע",
דרמה משנת 2007 המבוססת על סיפורו האמיתי של רוצח סדרתי הנעזר באימו לביצוע פשעיו. עם אדם בטריק, בן קוטון, קת'רין דנט (L.A.P.D).
  • "פתרון קרימינולוגי" ב-10 באוגוסט, סרט משנת 2006 המציג שיתוף פעולה מעניין בין אב לבנו על המסך. לצד השחקן והבדרן הידוע דיק ואן דייק משחק בנו המוכשר בארי ואן דייק, הראשון בלש פרטי והשני קרימינולוג מוערך המנסים יחד לפתור פרשת רצח.
  • "נישואי מלחמה" ב-16 באוגוסט, דרמה רומנטית משנת 2004, בעלת "ניחוח של פעם" עם אנה פריל וברנדה פריקר (זוכת אוסקר, כף רגלי השמאלית) לכבוד יום האהבה שחל ב-16 לאוגוסט.
  • הסדרה "צדק עיוור" ב-21 באוגוסט, (הפקה של ABC), ג'ים דנבר, בלש שנקלע למלכודת בעת מילוי תפקידו ביצע מעשה גבורה נועז שעלה לו בראייתו. אף אחד מעמיתיו אינו מעוניין שג'ים העיוור יהיה השותף שלו. לשוטרים מצפה הפתעה גדולה.. עם רון אלדארד, מריסול ניקולס (24), רנו ווילסון, פרנק גרילו, רנה סופר (24, גיבורים) ובבימוי של סטיבן בוצ'קו.
  • "הבנק" ב-23 באוגוסט, זוכה פרס התסריט המקורי הטוב ביותר AFI (The Australian Film Institute )וזוכה 8 פרסים נוספים. היה מועמד לעוד 8 פרסים ביניהם השחקן הטוב ביותר(דיוויד וונהאם ,שר הטבעות) הבמאי הטוב ביותר (רוברט קונלי). עולמו של "הבנק", עולם שופע בתאוות בצע ושחיתות, בו אוריילי וחבר מרעיו יוצרים לעצמם הון אדיר על חשבונם של אזרחים אוסטרלים מן השורה, כשלצידו ג'ים דויל, מתמטיקאי עם עקרונות משלו, שפיתח נוסחא המאפשרת לו לנבא במדויק תנודות בבורסת המניות.
  • "אפוקליפסה 10.5" ב-6 בספטמבר (הפקה של ABC), במהלך ספטמבר עולה מיני סדרה בכיכובו של דין קיין ובהפקת ABC. מיני סדרה זו הייתה מועמדת לפרס "סרט הטלוויזיה הטוב ביותר" בתחרות סרטי פנטזיה, אימה ומדע בדיוני וזכתה לשבחים רבים.
  • "הסחר האנושי" ב-20 בספטמבר, מיני סדרה בת שני חלקים העוסקת בסיפור אמיתי על העבדות המודרנית עם מירה סורבינו (זוכת פרס אוסקר על משחקה ב"אפרודיטה הגדולה"), דונלד סאתרלנד (זוכה פרס גלובוס הזהב עכל כיכובו ב"אזרח X", ה"ג'וב האיטלקי") ורוברט קרלייל ("ללכת עד הסוף", "אראגון").
  • עונה 12 של "חוק וסדר" ב-23 בספטמבר- הסדרה אשר הפכה למוסד טלוויזיוני וקבעה סטנדרט חדש לסרטי הדרמה המשפטית בהציגה עלילות פשע מותחות לקהל צופיה הרחב והנאמן.
  • באמצע אוקטובר תעלה בבכורה ארצית העונה השמינית והאחרונה של סדרת הקאלט "בנות מקלאוד", אשר הפכה ללהיט עולמי מאז עלייתה לשידור בשנת 2000 .
כמו-כן בחודש זה יעלו סרטים חדשים זוכי פרסים עם שחקנים מוכרים מהשורה הראשונה.

תאריך:  28/07/2008   |   עודכן:  28/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il