X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת אמן מחשבים
▪  ▪  ▪

אינפורמטיקה, ספקית מובילה בתחום אינטגרציית נתונים המיוצגת בישראל בלעדית על-ידי קבוצת אמן מחשבים, הכריזה על השקת גרסה חדשה של הפלטפורמה שלה.
הגרסה החדשה מספקת פלטפורמה יחידה לתמיכה בפרויקטים בעלי משימות קריטיות בתוך ה-Firewall ומעבר לו עם מחשוב ענני, כולל אחסון נתונים בזמן-אמת, סנכרון נתונים בזמן-אמת בין מערכות פעילות, Data Hubs ושירותי מידע. גרסה זו תומכת ברצף מלא של אינטגרציה של זמן אחזור המידע.
PowerCenter Real-time Edition אופטימאלית לניתוח בזמן-אמת ולשימוש במקרים של אינטגרציית מידע תפעולי. בנוסף להבאת אינטגרציית נתונים בזמן הנכון ופרישתו על המידע הקיים. מהדורה זו כוללת גם איכות באינטגרציית נתונים, שירותי מידע מידרגיים (scalable), תזמור, שינוי נתונים אוניברסאליים, סנכרון נתונים ושיכפול מדויק.
"עסקים בימינו צריכים להגיב במהירות גבוהה מתמיד על-מנת לענות לדרישות הלקוח ולהתחרות בהצלחה בעולם הדינמי של ימינו", ציין כריס בורמן, סמנכ"ל שיווק, אינפורמטיקה. "הגרסה החדשה של פלטפורמת אינפורמטיקה הינה עדות לכך שאינפורמטיקה משקיעה את מירב המאמצים בטכנולוגיית אינטגרציית מידע בזמן אמת על-מנת לאפשר ללקוחות להרוויח יתרון תחרותי".
ינאי מילשטיין, מנהל Data Integration Israel מקבוצת אמן מחשבים הוסיף ש"יכולות המחשוב הענני של אינפורמטיקה מוכיחה שוב את הקשר ההדוק של אינפורמטיקה עם השוק ואת הובלתה הטכנולוגית. אנו בטוחים שיעשה שימוש רב בטכנולוגיה זו בארץ ובעולם כבר בעתיד הקרוב".
במחקר שפרסם לאחרונה טד פרידמן, VP and Distinguished Analyst at Gartner, נכתב כי: "חשוב ביותר עבור ארגונים להכיר בכך שאינטגרציית הנתונים שלהם מצריכה תערובת של 'התרחשויות בזמן נכון' – כאשר פעילות בזמן אמת נמצאת בעליה, תמיד יהיה צורך ברמה גבוהה של עבודת אינטגרציית נתונים בזמן הנכון, כיוון שלא כל הנתונים משתנים באופן תדיר ולא כל התהליכים, הצוותים והתפקידים יכולים לרתום מידע בזמן אמת".(מתוך "סקר על התמחות בשילוב נתונים מראה התקדמות לעבר יוזמות אסטרטגיות", 6 ליוני 2008).
עם הפלטפורמה החדשה של אינפורמטיקה, לקוחות יכולים למנף פיתרון אחד וסידרה אחת של מיומנויות מפתח להשגת גישה ולהעברה מושלמת מדויקת ובאיכות גבוהה של נתונים, היכן, איך ובאיזו מהירות שהעסק דורש.
"לקוחות יכולים להאיץ הענות עסקית ולהקטין סיכון עם מידע עסקי תפעולי בזמן-אמת ועם מידע באיכות גבוהה", אמר קארל דקוסטה, Worldwide Director of Business Intelligence Alliances HP, "המיזם HP Neoview פתרון אחסון נתונים, מתוכנן עבור מידע עסקי מבצעי ובאיחוד עם Informatica PowerCenter Real-time Edition מספק ללקוחות תובנות בזמן-אמת לעסקיהם בשימוש במיזמים שונים תוך הפשטת התהליך. תוצאות אלה של ביצועים מהירים עם אמינות גבוהה, עלות נמוכה ומידע טוב יותר, מהירות יותר מפתרונות מידע עסקיים נוכחיים".
אודות קבוצת אמן מחשבים
קבוצת אמן מחשבים מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-500 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix ,Informatica ,Trillium ,HP ,Symantec ,(APM) Orsyp ,BMC ועוד.
החברה מציעה מיגון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ,SAP ועוד.
www.aman.co.il.

תאריך:  29/07/2008   |   עודכן:  29/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il