משרד יחסי הציבור לוטם תקשורת יטפל בתקציב יחסי הציבור של תאגיד הענק "מילואות" ושל "קניון חיפה".
המשרד, בבעלותו של אהרון כפיר, מתמחה במתן ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ותדמיתי לחברות פרטיות, מפעלים וגופים ציבוריים. במסגרת פעילות יחסי הציבור פועלת "לוטם" לשיפור התדמית, מיקסום החשיפה ומינוף ההצלחה של לקוחותיה.
תשלובת מילואות הינה חברה לפיתוח משקי מפרץ חיפה בע"מ הכוללת מפעלים בתחומי החקלאות, המזון, האריזה ועוד. מחזור הפעילות השנתי שלה עומד על כמיליארד וחצי שקלים. כמנכ"ל תאגיד מילואות משמש יובל אורן.
"קניון חיפה" שבמבואותיה הדרומיים של העיר, בקרבת פארק ההיי-טק 'מת"מ', בבעלות משותפת של חברות דלק נדל"ן (70 אחוזים) וסאמיט (30 אחוזים) הינו אחד הקניונים האטרקטיביים והגדולים באזור.
לדברי כפיר "הצטרפותם של שני לקוחות אסטרטגיים מהווה הבעת אמון ביכולות המשרד".
מבין לקוחותיה של לוטם תקשורת: מועדון הספורט חיפה, מכון רביב לטיפול בלקויות למידה, מרכז עיצוב הבית רובינסטייל, מכללת נצרת לאומנויות, חברת אופגל, אלוקל מילשטיין, בתי הדיור המוגן "בית שבעת הכוכבים" בהרצליה פיתוח ו"לב גנים" בנתניה, התאגיד האמריקני קלא טנכור, חברת ההיי טק אורקס ועוד.