רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילות מחלקות עולם הבית והטקסטיל, ופותחת חנויות "שופ אין שופ" של כיתן.
עד סוף שנת 2008 ייפתחו 10 חנויות "שופ אין שופ" של כיתן במשביר לצרכן בסניפי דגל מובילים. כמו כן, עד שנת 2009 ייפתחו עוד 10 חנויות כיתן בסניפים של הרשת.
במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי שנחתם בין המשביר לצרכן וכיתן, סוכם כי חנויות ה "שופ אין שופ" של כיתן, ישתרעו על שטח ממוצע של 80 מ"ר, ויכללו את תמהיל מוצרי המותג ביניהם: מוצרי טקסטיל, מצעים, מגבות, שמיכות, כלי מיטה, מפות ועוד.
דוד פילר, סמנכ"ל סחר משולב ברשת המשביר לצרכן מסר כי ההחלטה להרחיב את מחלקת עולם הבית והטקסטיל ולפתוח חנויות של כיתן במשביר, הינה חלק מהאסטרטגיה של המשביר להעניק ללקוחות ערך מוסף וחוויית קנייה מושלמת תוך חיבור הרשת למותגים מובילים ככיתן.
אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן מסר כי במספר לא מועט של קניונים ומרכזי קניות מובילים, חנויות כיתן במשביר לצרכן יהוו את נקודות המכירה היחידות בתחום טקסטיל הבית כדוגמת קניון רמת אביב, אשר אינו מכיל כיום אף לא נקודת מכירה אחת של מצעים מגבות וכו'.
לדברי בן דב: בעקבות הסכם שיתוף הפעולה, היקף המכירות של כיתן במשביר לצרכן יגדל בכ-40 אחוז ויותר, לדבריו: לקראת ראש השנה והחגים, המהווים נתח נכבד מסל המכירות השנתי של תחום הטקסטיל, מצפה הרשת לגידול של 25 אחוז.
עוד מסר בן דב כי לרגל השקת כיתן במשביר ייערכו שיתופי פעולה אטרקטיביים שיכללו מבצעים, השקות, מסע פרסום וקד"מ משותפים.