אווירת בראשית, פנטזיית גן עדן של עצי פרי עשויים מים - בקמפיין טלוויזיוני חדש של טמפו לאקווה נובה.
הקמפיין ילווה את השקת אקווה נובה החדש עם פרי אורגני בהשקעה של 3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון תחת הסיסמא "אקווה נובה - היחיד עם פרי אורגני". הקמפיין יימשך כ-3 שבועות ויופיע בערוצים 2, 10 ו-24.
את הקמפיין מובילה הדוגמנית הגרמניה אליזבת סטיידל, אשר הובילה גם את הקמפיין הראשון לאקווה נובה עם השקת המותג בשנת 2006. סרטון הפרסומת מבוסס רובו על אנימציית מחשב מורכבת, שנבנתה באמצעות חברת הפוסט ג'רונימו. התוצאה: גן עדן של עצי פרי שכולו עשוי מים. להמחשת השילוב בין המים לפרי האורגני, הפירות הופכים למים בידיה של הדוגמנית.
אקווה נובה עם פרי אורגני הינו פיתוח חדשני של טמפו, המציע לראשונה בקטגוריית המים בבקבוקים, מים עם פרי אורגני. כלל ההשקעה של טמפו במוצר החדש מוערכת בכ-5 מיליון שקלים. מי אקווה נובה עם פרי אורגני מצטרפים לסדרת אקווה נובה הכוללת את מי אקווה נובה, אקווה נובה סודה ואקווה נובה עם פקק ספורט.