X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת כפר השעשועים
▪  ▪  ▪

רשת "כפר השעשועים", הרשת הגדולה בישראל לצעצועים, מכשירי כתיבה וציוד לבית-הספר יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי גדול בטלוויזיה, בעיתונות ובתחנות הרדיו האזוריות בכל רחבי הארץ לקראת חזרה לבית הספר.
עלותו הכוללת של הקמפיין 2.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה: "כפר השעשועים עושים בי"ס למחירים", ישים דגש על המחירים הזולים, שמציעה הרשת, מגוון המבצעים האטרקטיביים וההטבות לקראת החזרה לבית הספר, תוך כדי שמירה על איכות המוצרים והמותגים המובילים בתחום.
קמפיין הפרסום יכלול בשלב הראשון קטלוג, שיחולק בתפוצה רחבה כמעט לכל בתי האב בארץ, פרסום בעיתונות הארצית והמקומית וכן תשדירים שישודרו בתחנות הרדיו - רדיו ללא הפסקה, רדיו לב המדינה, רדיו דרום, רדיו קול רגע, רדיו חיפה, רדיו ירושלים, רדיו אמצע הדרך, רדיו צפון ורדיו קול חי. בשלב שני, ישודרו פרסומות על מבצעים אטרקטיביים שונים בערוץ 2 ובערוץ 10.
אריק גביזון מנכ"ל רשת "כפר השעשועים" מסר כי רשת "כפר השעשועים" חולשת כיום על כ-35 אחוזים משוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר, המגלגל כ-450 מיליון שקלים בשנה. "אנו צופים כי הקמפיין המאסיבי, שיפנה בעיקר להורים ולילדיהם בשילוב שבירת מחירי השוק ומתן מגוון הטבות, יעלה את נתח השוק שבידי רשת "כפר השעשועים" מ-35 אחוזים ל-40 אחוזים". כמו כן, הוסיף גביזון כי מטרתו העיקרית של הקמפיין הינה לשרת את האסטרטגיה הכוללת של הרשת ולהביא לציבור הלקוחות מוצרים באיכות טובה ומקצועית במחירים אטרקטיביים השווים לכל כיס".

תאריך:  03/08/2008   |   עודכן:  03/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
- הודעה מטעם חברת אסיקס
אלי דדון
- הודעה מטעם מרכז רפואי כרמל
עדנה דור-און
- הודעה מטעם תאגיד קולחי משגב
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
קרני ברק
- הודעה מטעם אגד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il