חברת יבוא אישי ישיר יוצאת בקמפיין פרסומי, שאותו מוביל משרד הפרסום לכטנזון. זו הפעם הראשונה בישראל, שבו יבוא רכבים ב'יבוא אישי' משווק בקמפיין פרסומי. תקציב הקמפיין, כמיליון שקלים.
המטרה להעלות את המודעות לאפשרות רכישת רכבים ביבוא אישי תוך הצגת הכדאיות הכלכלית. הקמפיין נועד להוביל תפיסה חדשה לתחום היבוא האישי על-מנת להפוך את היבוא האישי של כלי-רכב לאופציה זמינה ובטוחה.
הקמפיין משלים מהלך פרסומי של חברת יבוא אישי שהחל לאחרונה בהשקת אתר האינטרנט של החברה
www.yevu-ishi.co.il, המהווה פורטל לנושא היבוא האישי.
חברת יבוא אישי ישיר מתמחה במתן שירותי ייעוץ וליווי יבוא אישי של כלי רכב לישראל.