X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ הספורט
▪  ▪  ▪

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור לליגה הצרפתית לארבע השנים, אשר כוללות את הזכויות הטלוויזיוניות ואת זכויות ה"ניו מדיה": שידורים ישירים ותקצירים לאתר ספורט 5, כמו גם בערוץ "ספורט 5" בדור ה-3 שמספק ערוץ הספורט לכל שלוש חברות הסלולר.
ערוץ הספורט צפוי לשדר מידי מחזור בין משחק לשניים בשידור ישיר, ובנוסף ישדר בימי שני תוכנית לסיכום המחזור בה ישודרו תקצירי כל עשרת משחקי המחזור כמו גם ראיונות עם השחקנים והמאמנים הבולטים.
בנוסף, רכש ערוץ הספורט גם את זכויות השידור של הליגות הפורטוגלית והסקוטית, ובהן הוא צפוי לעקוב בעיקר אחר הקבוצות המובילות בכל ליגה: אחר פורטו, בנפיקה וספורטינג ליסבון בפורטוגל, ואחר סלטיק וריינג'רס בסקוטלנד. גם בשתי הליגות האלו נכללות זכויות לשידורים ישירים ותקצירים באתר ספורט 5 ובדור השלישי בסלולר. רכישתן של שלוש הליגות הללו משלימה למעשה את החזקותיו של ערוץ הספורט בליגות הכדורגל הזרות, והן מצטרפות לליגת האלופות, גביע אופ"א, הספרדית, הגרמנית, האיטלקית, ההולנדית והארגנטינאית. משחקיהן של כל שלוש הליגות הנוספות ישודרו ברוטציה בערוצים השונים של ערוץ הספורט.
Ligue 1, הליגה הצרפתית הראשונה, היא אחת הליגות הטובות באירופה, עמוסה בכוכבים אפריקאיים ודרום אמריקאיים, ונחשבת ל"יצרנית שחקנים" מובילה, אשר מספקת היכרות עם הכוכבים הגדולים של המחר. בליגה הצרפתית משתתפות 20 קבוצות, אולם האלופה בשבע השנים האחרונות היא אחת- ליון, אשר צפויה דווקא בעונה הקרובה למצוא את עצמה בקרב ענקיות יחד בורדו, מרסיי ופריז סן ז'רמן.
את בורדו, אשר גם בעונה החולפת הקשתה על ליון לא מעט, מאמן לורן בלאן, בלם נבחרת צרפת לשעבר, איתה זכה במונדיאל 98' ויורו 2000, ולמרות שקבוצתו נכשלה במאבק האליפות, זכייתה בסופר- קאפ הצרפתי בסוף השבוע האחרון היה הצהרת כוונות לעונה הקרובה. בנוסף, בורדו התחזקה השנה ביוהאן גורקוף שהגיע ממילאן, ודייגו פלסנטה המגן הארגנטינאי שהגיע מסן לורנצו.
גם בליון האלופה לא חסכו העונה באמצעים, כשהוציאו בפגרה האחרונה כ-58 מיליון יורו על החתמת שישה שחקנים חדשים, והחליפו את המאמן אלן פראן בקלואד פואל, מאמן ליל בשש השנים האחרונות. בניגוד לכל התחזיות, ליון הצליחה לשמור על הכישרון הגדול שלה, החלוץ הצעיר קארים בנזמה, אשר חוזר במרץ על ידי המועדונים הגדולים ביבשת.
פ.ס.ז' שנאבקה בשנה האחרונה נגד הירידה היתה קבוצת פאר בשנות ה- 90, ועל מנת להמנע ממאבקים דומים גם השנה היא החתימה כוכבים ותיקים ומנוסים כדוגמת לודביק ז'ולי מרומא וקלוד מקללה מצ'לסי.
בשבת הקרובה (21:55, ספורט 5) ישודר המשחק בין מונקו לפ.ס.ז'. במונקו, שהידרדרה בעונה שעברה עד למקום ה- 12, ומי שהביאה לעולם את תיירי הנרי ודוויד טרזגה, חתם העונה ז'אן ז'ק גוסו ששיחק בעונה שעברה במ.ס אשדוד.

תאריך:  07/08/2008   |   עודכן:  07/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il