חברת ניופאן, המובילה בתחום החשמל והאלקטרוניקה בישראל, תעלה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות, למסכי FULL HD של טושיבה עם חיבור לאולימפיידת בייג'ין 2008. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/Y&R", שעולה בימים אלה בעיתונות תחת הסיסמא "FULL HD - חד יותר מאי פעם", מציג רגעי שיא בעולם התחרויות האולימפיות ומדגיש את חוויית הצפייה הייחודית תוך התמקדות בפרטים הקטנים הנראים לראשונה על גבי מסכי ה-FULL HD של טושיבה. הקמפיין מורכב ממודעות דאבל עוקבות בעיתונות.
בנוסף, יעלה השבוע קמפיין חסויות בטלוויזיה תחת המסר של "הכי חד - טושיבה". הקמפיין יכלול סרטונים המציגים בצורה ייחודית את תפיסת החדות של מסכי טושיבה.
קבוצת ניופאן
הכוללת את "ניופאן טלקום", "ניופאן IT", ו-"MyTec" נציגת קונצרן Haier, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר, המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון TOSHIBA ,BOSE ,JBL, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, ו-HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.
קרדיטים:
שלמור אבנון עמיחי/ Y&R.
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.
מנהל צוות קריאטיב: ניר ליבני.
ארט: שגיא בלומברג.
קופי: איילון גורן.
סופרווייזר: אדם אבנון.
תקציבאית: אפרת עמית.
צלם: יורם אשהיים.
ויז'ואלים: אימג' בנק.