פיליפס ואלקטרה מוצרי צריכה ישראל - משווקת ומפיצת מוצרי פיליפס בישראל, מעלות היום ה-11/8, קמפיין פרסומי למכונת הגילוח החדשה "Philips Nivea for Man". קמפיין ההשקה ילווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס Leo Burnett, פעילות בנקודות המכירה ופעילות BTL באמצעות חברת טארגט מרקט.
סרטון הפרסום מציג את מכונת הגילוח החדשה והמתקדמת המאפשרת גילוח רטוב וחלק, בשילוב קרם גילוח מבית NIVEA. המכונה החדשה מאפשרת גילוח מושלם רטוב ורענן ללא גירויים וגירודים ומהווה תחליף מושלם לסכין הגילוח. הטכנולוגיה הסופר-חדשנית של המכונה משמשת בסיס לסרטון הקמפיין שמדמה את מכונת הגילוח החדשה לרובוטית נשית חיה ונושמת, שידה הימנית משמשת כמכונת הגילוח.
הקמפיין יימשך עד אמצע ספטמבר ובמהלכו יעלה הסרט בערוצים 2, 10 ו-24 בשעות הפריים. כן, יתבצעו פעילויות קידום מכירות ברחבי הארץ ובנקודות המכירה הנבחרות.
במקביל לקמפיין תחל פעילות קד"מ מתחת לקו-BTL באמצעות חברת טארגט מרקט הפעילות תתקיים במוקדי בילוי עתירי קהל כגון תחנות רכבת, תחנות איסוף חיילים, כניסות לבסיסים ואזורי בילוי בתל אביב ויציעו התנסות מלאה במוצר והטבות לרכישה.
במסגרת הפעילות מתחת לקו יוקם באירועי "עיר הבירה" בחיפה, מתחם פעילות חוויתי של פיליפס ביחד עם צוות של דיילות בדמותה של הרובוטית מהסרט רכובות על אופנועים ויציעו לעוברים ושבים להתנסות במוצר החדש ויעניקו להם הטבות לרכישת המוצר.
הקמפיין ממשיך ומחזק את המסר השיווקי של פיליפס Sense & Simplicity"" - "פשוט והגיוני" ובבסיסו הרעיון שהמוצר (טכנולוגיה) נועד לשרת את הצרכן וככזה עליו להיות מתקדם ביותר ועם זאת אינטואיטיבי, פשוט, קל לשימוש ועונה בצורה האופטימאלית על צרכיו הישירים של המשתמש.
קרדיטים: - אלישבע שוחט-שוסטרמן - מנהלת שיווק, פיליפס ישראל.
- עודד פרוינד - מנהל מכירות תחום מוצרי צריכה, פיליפס ישראל.
- גלית פריימן - מנהלת שיווק חטיבת הסחר אלקטרה מוצרי צריכה ישראל.
- מוטי פנאוסוב, מנהל יחידה עסקית - פיליפס באלקטרה מוצרי צריכה ישראל.
- מנהל לקוחות - אורן דיבון.