X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

סלקום עושה צעד נוסף לשיפור המקצועיות ואיכות השירות ללקוח. משיקה מערכת NICE חדשה ומשודרגת בכל מוקדי השירות והמכירה בחברה שתאפשר יצירת תהליכי למידה איכותיים וממוקדים ושיפור השירות ללקוח - באמצעות איתור וניתוח של השיחות עם נציגי השירות של החברה.
המערכת החדשה מאפשרת לאתר את כל השיחות היוצאות והנכנסות עם הלקוחות בכ-1,800 עמדות מתן שירות - לצורך ביצוע תהליך למידה ושיפור שירות. היקף ההשקעה בהשקת המערכת החדשה עומד על כ-4 מיליון שקלים.
מערכת NICE החדשה והמשודרגת מספקת כלים חדשים ומשמעותיים יותר להובלת הנציגים למענה איכותי ומקצועי יותר. המערכת מאפשרת להעניק משוב מלא לנציגים באופן ממוקד ומעניקה היכולת לבצע ניתוח אירועים, ביצוע סקרים, בדיקת כשלים, תלונות ועוד. שימור השיחות מאפשר איתורן על-פי מספר סוגי פילוח ונועד לתקן ולשפר את מתן השירות ללקוח.
בחודשים האחרונים נערך פיילוט נרחב ומוצלח במסגרתו הופעלה המערכת בהדרגה עד לתפעולה המלא. במסגרת הטמעת המערכת,
כמו-כן, המערכת מאפשרת סנכרון מלא בתיעוד השיחה והכנסת תוכנה לכרטיס הלקוח הממחושב, כך שכל נציג שיטפל בו במהלך שירותי יוכל להיות בקיא בהיסטוריית השירות שלו ולהעניק לו שירות מיטבי ומותאם לו אישית.
עמוס שפירא מנכ"ל סלקום: "אנו עורכים בחינה מתמדת של איכות מערך השירות הניתן ללקוחותינו ומשקיעים מתוך מחויבותנו לשיפור מתמיד. בימים אלה הכנסנו שיפור ניכר בכלי העבודה של המנהלים בסלקום הודות למערכת NICE משודרגת אשר תאפשר איתור וניתוח כל השיחות שהתקיימו. ההשקעה במערכת המשודרגת הינה צעד נוסף הנובע ממדיניות החברה לשיפור מתמיד, שקיפות והוגנות מלאה כלפי הלקוח".
מאיר בראב סמנכ"ל שירות ומכירות: "שימוש במערכת NICE יאפשר ניתוח מקרים של לקוחות הפונים למרכזי השירות, וביצוע תהליך חניכה ולמידה לשיפור עתידי וחיזוק מקצועיות הנציגים. עד כה הייתה מתבצעת הקלטה מדגמית מכלל השיחות הנכנסות למוקדי השירות של סלקום בנושאים שונים ומגוונים. המערכת החדשה תאפשר הקלטה של 100% מכלל השיחות ב-1,800 עמדות במקביל, דבר שיאפשר לנו לסגור מעגל טיפול בלקוח בקלות רבה יותר. אני מאמין, כי חיזוק מקצועי ותהליך חניכה ממוקד ואיכותי יביא לשיפור מקצועיות הנציג ואיכות השירות שהוא מעניק ללקוחות".
דורון פלח מנהל מערכות מידע: "האתגר הטכנולוגי בהקמת תשתית כזו מקיפה הינו עצום, נדרש פתרון טכנולוגי הפועל במקביל למערכות מידע נוספות תוך יצירת סינרגיה בין המערכות השונות. המערכת החדשה מאפשרת את ניהול המידע במשך שלושה חודשים, ההתממשקות למערכות נוספות מציגה בפני הנציג מידע רלוונטי בזמן מתן שירות ללקוח ובסופו של דבר משפרת את השירות ללקוח".

תאריך:  12/08/2008   |   עודכן:  12/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il