X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת אילן'ס
▪  ▪  ▪

רשת "אילן'ס" תעבור במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2008 מהפך אסטרטגי, במסגרתו תפתח הרשת סניפים חדשים גם מחוץ לאזור תל-אביב והמרכז (לרשת 14 סניפים באזור תל-אביב, רמת-גן, רעננה, הרצליה ועוד).
אילן שנהב, בעלים ומנכ"ל רשת "אילן'ס": "במסגרת התכנית החדשה תיפתח הרשת לראשונה סניפים באמצעות זכיינים (עד כה כל 14 סניפי הרשת הינם בבעלות אילן שנהב ואמיר גרינברג).
בעקבות הפעלת התכנית האסטרטגית החדשה, החליט אילן שנהב, מבעלי הרשת, שבמשך השנתיים האחרונות התפנה לעסקים פרטיים לחזור לתפקיד מנכ"ל הרשת וליישם באופן אישי את המהפך שמבצעת הרשת בימים אלו.
בפתיחת כל סניף חדש יושקעו כ-250,000 דולר. סה"כ השקעות צפויות של הזכיינים ובעלי הרשת כ-6.5 מיליון שקלים. הזכיינים יתחייבו לעמוד בכל הסטנדרטים הקפדניים של סניפי הרשת.
רשת "אילן'ס", הינה הראשונה והאחראית למהפכת הקפה בארץ, פתחה את הסניף הראשון (באבן גבירול, ת"א) בשנת 1994, על מנת להפיץ את אהבת הקפה האיכותי בישראל. ממחקר שוק שביצעה רשת "אילן'ס" עלה כי בישראל שותים יותר מ-3 מילארד כוסות קפה בשנה.
רשת "אילן'ס" רואה כיעד אסטרטגי וכחלק מחזון החברה את מכירת הקפה הביתה כחלק מעולם תוכן שלם - קפה איכותי אפשר לשתות גם בבית, ולא רק בבתי הקפה, ובמסגרת האסטרטגיה הזו מוצעים בכל סניפי הרשת ונקודות המכירה כל עולם התוכן של הקפה - למעלה מ-30 זנים ותערובות של קפה במשקל המיובאים בלעדית על-ידי רשת "אילן'ס", מכשירים ואביזרים משלימים כגון - כוסות, פלנג'רים, מקינטות, חלקי חילוף ואף מכונות אספרסו ביתיות ומטחנות.
תערובת הבית הנמכרת בסניפי הרשת הינה תערובת "קו המשווה" - תערובת של קפה מסחר הוגן, לצד זנים ותערובות סחר הוגן נוספות.
רשת "אילן'ס" הינה הרשת הראשונה שלקחה על עצמה לשווק קפה מסחר הוגן בישראל, ועד כה היחידה. בדרך זו מטפחת הרשת את איכות הקפה בסניפיה לצד זכויות מגדלי פולי הקפה בעולם השלישי ובכלל והתחייבה לרכוש קפה קולומביאני, ברזילאי, אתיופי ואינדונזי ייחודי הנמצא בפיקוח הארגון הבינלאומי FAIR TRADE, המפקח על הסחר הבינלאומי בקפה במיוחד במדינות העולם השלישי.
אילן שנהב, בעלים רשת "אילן'ס" ויו"ר האיגוד הישראלי לקפה: "כחלק ממגמה המתפשטת בעולם לתיקון העוולות בתחום הסחר הקפיטליסטי הבלתי הוגן, החלטתי להיות אקטיבי ולדרוש מעצמי, ולהציע לאורחי הרשת, לקחת חלק פעיל במהפכה הנדרשת בענף. כמובילים את תחום הקפה האיכותי בישראל ראינו לעצמנו חובה להיות הראשונים לקלות ולטחון פולי קפה מסחר הוגן, בתקווה ששאר הגורמים החשובים בשוק הקפה בארץ ילכו בעקבותינו".

תאריך:  13/08/2008   |   עודכן:  13/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il