X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ארגון ברוך ומרפא
▪  ▪  ▪

ארגון "ברוך ומרפא", בראשותו של איש העסקים הרב דוד שלזינגר, הקים לאחרונה אגף חדש לייעוץ רפואי הניתן לחולים ובני משפחותיהם בחדרי המיון של בתי החולים, שירות הניתן חינם על-ידי הצוות הרפואי של "ברוך ומרפא".
מזה תקופה ארוכה פונים למשרדי "ברוך ומרפא" בני משפחות חולים הנתקלים בקשיים ביורוקרטים בחדרי המיון של בתי החולים. זוהי תופעה המוכרת לכל אדם שנאלץ להגיע לחדר המיון ולשהות שם שעות ארוכות עד לקבלת טיפול רפואי או הפנייה למחלקה המתאימה.
יו"ר הארגון, הרב דוד שלזינגר: "נוכחנו לדעת שמצוקת החולים ובני משפחותיהם בחדרי המיון, נוגעת לרבים שאינם יודעים למי לפנות כדי לקבל עזרה ולקצר את ההליכים המתמשכים, ולעיתים מדובר בסכנת חיים הנובעת מעיכובים טכניים, עקב העומס הרב על חדרי המיון. לשם כך הקמנו את האגף לייעוץ רפואי, במסגרתו הצוות הרפואי של 'ברוך ומרפא' מגיע לבתי החולים, בעיקר בעיתות לחץ, כדי להקל במידת האפשר הן על החולים והן על הצוות המקצועי של בית החולים, ובמטרה להציל חיים".
חבר הצוות הרפואי של "ברוך ומרפא", הרב שלום ולס, שהוצב לסייע בחדר המיון של ביה"ח "הדסה - עין-כרם", מספר כי מאז החל בפעילותו הולך וגובר זרם הפונים, ומעורבותו במתן יעוץ לחולים ומשפחותיהם מסייעת בהצלת חיים, להורדת הלחץ בחדר המיון ומקל הן על החולים והן על צוות ביה"ח.
כך למשל, אדם שהגיע לביה"ח עם אירוע מוחי וחצי גוף משותק, המתין במשך יום שלם כדי לעבור בדיקת סי.טי הבדיקה התעכבה עקב לחץ במכון הסי.טי פניית המשפחה לר' שלום ולס הובילה את החולה לבדיקה תוך רבע שעה בלבד, במהלכה התברר כי יש לבצע צנתור דחוף לניקוז דם רחב במוח. במקרה אחר, ילד בן 9 הגיע לחדר מיון עם חשד לאפנדיציט, והוחזק יממה ללא טיפול בהמתנה להתפתחות. אבי הילד ניגש לנציג "ברוך ומרפא" וטען כי בנו סובל מאד. האבחון הראשוני שביצע ולס העיד כי מדובר באפנדיציט מתקדם ובעקבות פנייתו למנהל חדר המיון הילד נבדק בדחיפות, הוברר כי האבחון מחייב ניתוח דחוף, במהלכו התברר כי האפנדיציט התפוצץ ולילד יכל להיגרם נזק מתמשך.
הרב דוד שלזינגר, יו"ר הארגון מסר, כי בהתאם לביקוש יתוגבר האגף לייעוץ רפואי באנשי צוות נוספים, בשורה ארוכה של בתי חולים.
האגף לייעוץ רפואי מצטרף ל"אגף למחלות נדירות" הפועל בארגון, ובמסגרתו מוענק ייעוץ, הדרכה והכוונה לחולים במחלות נדירות ר"ל, במסגרת קשרים חובקי-עולם עם בכירי הרופאים במרכזים הרפואיים השונים, המתמחים במחלות נדירות. במידת הצורך, ארגון "ברוך ומרפא" רוכש בחו"ל מכשירים רפואיים נדירים עבור חולים אלו. עד היום נעזרו חולים רבים במסגרת זו, לאחר שנתקלו במחסור במומחים בתחומים אלו בבתי החולים בישראל, וארגון "ברוך ומרפא", כארגון העוסק במתן סיוע במקרים בהם לא ניתן לקבל מענה במקומות אחרים, נחלץ למענם של הזקוקים למזור ומרפא.

תאריך:  19/08/2008   |   עודכן:  19/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il