X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר AllJobs
▪  ▪  ▪

אתר AllJobs, האתר המוביל בישראל בתחום חיפוש עבודה וגיוס עובדים, ינהל מהיום את פעילות הדרושים באתרי הייטק מובילים. המערכת משנה את כללי המשחק של עולם גיוס העובדים וינהל, הלכה למעשה פרסום דרושים ממוקד של אתרי האינטרנט המקצועיים הפונים לאנשי ההיי-טק.
AllJobs תאפשר מהיום למגייסים להציע הצעות עבודה לאנשי הייטק באתרים המקצועיים אליהם הם גולשים. מצד שני, תאפשר לבעלי אתרים מקצועיים להציב תוכן איכותי ורלוונטי לגולשים שלהם, וכן להרוויח כסף מכל קורות החיים שיישלחו דרכם.
האפליקציה מאפשרת בזמן אמת הצגת משרות עדכניות בלבד בתחום בו מתמחה האתר. 700 הקטגוריות השונות אליהן מפולחות כל 40,000 המשרות ב-AllJobs, מאפשרות לבעלי האתרים להציג תוכן משרות מאוד ממוקד המתאים רק לקהילה שלהם, בכך, מסייע האתר לחברות המגייסות להגיע לקהילות סגורות, שאינן מחפשות עבודה בלוחות דרושים.
חלק מאתרי ההייטק בהם תנוהל פעילות הדרושים של AllJobs הם: אתר המגזין "אנשים ומחשבים" שבבעלותו הניוזלטר המפורסם DailyMaily המוביל בתעשיית ה-IT, אתר Whatsup - אתר מוביל לקוד פתוח ותוכנה חופשית שנבנה על-ידי חברי הקהילה ומונה כיום כ-400 אלף משתמשים ייחודיים מדי חודש, אתר Linux.org אתר מוביל למתכנתי לינוקס ו-PHP, פורטל pcon - פורטל מחשבים מחשוב ורשתות המציג את העדכונים החמים ביותר בתחום לאנשי אינטרנט מחשבים ותוכנה. אתר נוסף המהוה אוטוריטה בתחום העיצוב הגרפי פלאש ותקשורת חזותית הינו אתר Visual Arts הפונה למעצבים גרפים, בוני אתרים, אנשי אינטרנט ופלאשיסטים. גם בלוגים מובילים מצויים ברשימת שיתופי הפעולה כמו comp-il שהינו בלוג מחשבים פליסטישן ואקס בוקס. הבלוג מתייחס לעולם המדיה המשחקים, קונסולות משחק ובית אתרים, ומיועד לפריקים וחובבים כאחד בתחום.
גם סטודנטים ומוסדות לימוד בעולם ההייטק חברו לרשת השותפים כמו אתר huckeru - מכללה ללימודי מקצועות ההייטק. שם תוכלו למצוא סטודנטים בהייטק ובוגרים. סטודנטים במקצועות המחשוב וההייטק ניתן למצוא גם בשיתופי פעולה נוספים שהינם מוסדות לימוד כמו מכללת הגליל המערבי, מכללת ספיר והאוניברסיטה העברית ירושלים.
מפרסמים ברשת AllJobs הייטק
כמובילה בתחום הדרושים, הקדישה AllJobs משאבים ייחודיים כדי לאפשר למגייסי הייטק לעמוד ביעדים לא פשוטים בגיוס אנשי תוכנה ו-IT, שהיום קשה מאוד לגייס. בסקר אחרון שערכה החברה, ניכר כי על כל משרת הייטק יש בממוצע רק 0.2 מועמדים (על כל מועמד יש בממוצע 5 משרות פנויות). "בתעשייה שבה הגיוס כל כך קשה, הפתרון הזה גם מאפשר חשיבה מחוץ לקופסא' והגעה למועמדים שלאו דווקא מחפשים עבודה ולכן חברות מתחרות לא הגיעו אליהן קודם" אומרת רויטל הנדלר, מנכ"לית AllJobs. חברה שתפרסם משרת הייטק באתר AllJobs ותרצה להופיע ברשת אתרי ההייטק בנוסף, תוכל בקלות לבחור בשיטת הפרסום PayPerCv, לקבוע בהתאם למתחרים כמה היא מוכנה לשלם עבור כל CV (בדומה לפרסום בגוגל) ובהתאם לקבל חשיפה במיקומים בולטים באתר AllJobs ובמיקומים בולטים באתרי רשת ההייטק של AllJobs". אין כאן סיכון. שיטת הפרסום PayPerCV מאפשרת קבלת המיקום בחינם, כשהתשלום הוא רק במידה והאתר הביא תוצאות, כלומר, קורות חיים שנשלחו בפועל דרך האתר, כך שאין צורך לשלם לאתר על המיקום בלי להבטיח תוצאה" מסבירה הנדלר.
"פרסום באתר AllJobs מעניק גם פרסום ב-AllJobsYad2 אתר התעסוקה של Yad2. על-פי סקר TIM האחרון מדובר על החשיפה הגבוהה ביותר בענף: יותר מ-75% ממחפשי העבודה בישראל. רשת אתרי ההייטק, שמדורי הדרושים שלהם מנוהלים על-ידי AllJobs מאפשרים חשיפה גם למועמדים שאינם פוטנציאלים לביקור באתרי דרושים, היות והם עדין לא החליטו לחפש עבודה". מסכמת הנדלר.
אתר AllJobs הוא האתר המוביל בישראל. בשנה האחרונה מצאו עבודה דרך האתר 27,000 אנשים, במקצועות ובדרגים שונים. בנוסף ללוח דרושים, האתר מציע שירות ייחודי: חיפוש מרוכז של משרות מכל העיתונים והאתרים בישראל (סה"כ מעל 1800 מקורות שונים). עוד ב-AllJobs כ-14,000 משרות בלעדיות, אותן מפרסמות חברות המובילות במשק. מחיר השירות המאפשר חיפוש מרוכז בכל העיתונים והאתרים, הוא 39 שקלים לחודש בלבד.

תאריך:  19/08/2008   |   עודכן:  19/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרי רוזנר-גלזר
- הודעה מטעם שניב תעשיות נייר
תמי אלמגור
- הודעה מטעם הקניון הגדול בפתח תקוה
ד"ר אמיר גילת
- הודעה מטעם אוניברסיטת חיפה
דורון ברקת
- הודעה מטעם פלאפון תקשורת
נאוה עינבר
- הודעה מטעם האגודה למלחמה בסרטן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il