בזק מעלה לאוויר קמפיין אינטרנט ייחודי לרשת ביתית אלחוטית, שעולה במקביל לקמפיין הטלוויזיה בו מככב גידי גוב. הקמפיין באמצעות D-say-Interactive יעלה בפריסה רחבה באתרים וואלה, Ynet ,MSN, נענע 10, תפוז, ONE קשת ו-Nfc למשך שבועיים.
לצורך הקמפיין הופקו שבעה סרטונים ובהם רקדנים מקצועיים מבצעים מגוון סגנונות ריקוד, החל מדיסקו וכלה בריקודי בטן, הכול לצלילי הרקדן האוטומטי של צביקה פיק, השיר המלווה את קמפיין הטלוויזיה.
באתר שהוקם לצורך הקמפיין הגולשים יכולים להעלות תמונות שלהם ושל חברים ולשלוח ריקוד ייחודי עם התמונות שלהם לחברים ולמשפחה.
תמיר יולביץ' מנכ"ל D-say-Interactive: "אני שמח שבזק רואה באינטרנט מדיה אסטרטגית. מדובר בקמפיין מאוד מושקע עם הפקה גדולה מאוד ביחס לקמפיינים אינטרנטים. אני בטוח שמהלך זה יביא חברות רבות להשקיע יותר באינטרנט ונראה עוד קמפיינים רבים כאלה בעתיד".
לדברי מיכל רוזנטל מנהלת אגף תקשורת שיווקית: "הקמפיין הינו המשך ישיר לחיזוק העולם האנלוגי של חופש תנועה, הרשת הביתית של בזק מאפשרת גלישה באינטרנט מכל מקום בבית".