"שפע שוק" מעבירה הילוך ומשיקה באמצעות שטרית מדיה גרופ קמפיין ארצי מתוזמן לפורמט "יש בסיטונאות".
החל ממחר (21.8) ייהנו לקוחות שפע שוק ממגוון מוצרים בפורמט מחיר חדש: הפורמט הסיטונאי. בכל סניפי "שפע שוק" יושם דגש מיוחד על פורמט הקנייה הסיטונאי החוסך מאות שקלים בכל קנייה.
המוצרים המובילים ייארזו במארז סיטונאי של שפע שוק לנוחיות הלקוחות ולהשלמת חוויית הקנייה הסיטונאית.
רות שטרית, בעלים ויו"ר שטרית מדיה, "קיבלנו על עצמנו אתגר עצום להוביל את קמפיין הפרסום של שפע שוק בזירת מציאות עסקית חסרת תקדים. אנו נחושים לעשות את הטוב ביותר על-מנת להפתיע ולהוביל לטובת שפע שוק ורשת הרבוע הכחול".
מגוון המוצרים מבוסס גם על המותג הפרטי "שפע שוק" הנחשב למותג הפרטי המוביל והמשתלם בישראל. "שפע שוק" הינו מותג פרטי מתוצרת חברות מובילות בישראל (סטארקיס, בית השיטה, בסמת ועוד).
הקמפיין הופק בעלות כוללת של כ-3.15 מיליון ש"ח ויעלה בעיתונות הארצית, שלטי חוצות ובנקודות המכירה.