X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת אלדן
▪  ▪  ▪

חברת אלדן משיקה קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, תחת המסר "חוויה יוצאת דופן שלך מתחילה בחשיבה יוצאת דופן שלנו". הקמפיין יעלה לאוויר מחר (יום ג'), 26 לאוגוסט 2008, למשך שלושה שבועות, בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24 בהשקעה של 2,500,000 שקלים. במקביל להשקת קמפיין הטלוויזיה יעלה גם קמפיין אינטרנט באמצעות fogeli - פוגל אוגילבי אינטראקטיב.
קמפיין הטלוויזיה כולל סרטון פרסומת באורך 45 שניות, המציג את חווית השירות הייחודית שמעניקה חברת אלדן ללקוחותיה. התסריט המקורי והבלתי צפוי מעניק לצופה חוויה מפתיעה ומוכיח כי אלדן מעניקה חווית לקוח בכל הזדמנות, אפילו בסרטון הפרסומת.
באלדן מאמינים שהיום שירות טוב ללקוח הוא מובן מאליו ואינו מהווה גורם מבדל. כחברה שהובילה את שוק השכרת הרכב, הליסינג ומכירת רכב מיד ראשונה בכל הקשור למתן שירות ללקוח, אלדן מובילה את הענף גם לשלב הבא - שלב "חווית הלקוח". בזכות חשיבה יוצאת דופן של כל אחד ואחד מעובדי אלדן, אלדן מתחייבת להעניק ללקוחותיה מהיום לא רק שירות בסטנדרטים הטובים ביותר, אלא גם שירות שמייצר חוויה יוצאת דופן ללקוח.
גיא גורן, שותף בפוגל אוגילבי ומנהל הקריאייטיב: "בקמפיין החדש לקחנו את הסלוגן 'אלדן-נותנים את הנשמה' המוביל את הקו הפרסומי של החברה מזה 8 שנים והוספנו לו מימד נוסף. החוויה של לקוחות אלדן כבר לא מתחילה רק במפגש עם נותן השירות אלא הרבה לפני כן בחשיבה ובתכנון של מפגש שכזה. חשיבה יוצאת דופן של המותג מובילה לחוויה יוצאת דופן של לקוחות המותג, ומכאן גם הרעיון לתסריט".
פרטי קמפיין "אלדן - חוויה יוצאת דופן שלך מתחילה בחשיבה יוצאת דופן שלנו"
משרד פרסום: פוגל אוגילבי
תקציב כולל: 2,500,000 שקלים.
מנהל קריאייטיב: גיא גורן.
קופירייטר: ניר פרח.
ארטדירקטור: יונתן בלידן.
סמנכ"ל אסטרטגיה: שרון ישראלי.
סופרוויזרית: קרן אלישר.
מפיקה: רווית בוקובזה.
בימוי: רני כרמלי.
חברת הפקה: גוסטבו.

תאריך:  25/08/2008   |   עודכן:  25/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן פז
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
יחסי ציבור
- הודעה מטעם פלאפון
מרסל הדר
- הודעה מטעם מועצת גן יבנה
שלומי קיים
- הודעה מטעם רשות השידור
נטע טופז
- הודעה מטעם חברת QlikView Israel
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il