פפסי מקס עולה בקמפיין תדמיתי חדש על-גבי שילוט חוצות, בהיקף כספי של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, אשר יעלה בימים הקרובים, יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית רחבה, תחת הסיסמא: Max your life והוא יימשך כחודש ימים.
הקמפיין מבוסס על אמנות הגרפיטי ומשדר מסרים של אורבניות מחוספסת, הנאה ותשוקה למותג. הקמפיין פונה בעיקר לצעירים בגילאי 20-30 והוא תואם את רוח המותג פפסי מקס, המזוהה עם ערכים של "קוליות", טרנדיות ולייף סטייל.
קרדיטים גיתם
מנהלת BBDO SOHO - עדי כהן סברוב.
סופרוויזר - קרן בכר אמיתי.
תקציבאית - נועה פז.
סמנכ"ל קריאטיב - גיא בר.
מנהל קריאטיב - יגאל חזן.
נועם לייסט - ארט.
שרית חבר - מנהלת רכש מדיה.
עידית מסס - פלניג מדיה.