חברת האופנה "שיק", בבעלות אברהם ומוטי גולברי מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ותפתח בקרוב רשת של כ-20 חנויות. הרשת מונה כיום 8 סניפים הממוקמים בעיקר בערים וברחובות ראשיים ברחבי הארץ.
כן משווקת החברה שהינה יצרן מוביל בארץ ובחו"ל לכ-300 בוטיקים בכל הארץ. המגמה העתידית הינה לפתוח הרשת ברחובות הראשיים כמו גם בקניונים. בימים אלה נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם קניוני עזריאלי לפתיחת חנויות.
החנות הראשונה תפתח בקניון הנגב בבאר-שבע בחודש ספטמבר. לאחר מכן יפתחו חנויות בקניון איילון ברמת-גן ובקניון מלחה בירושלים. ייצור פרטי הלבוש והאקססוריז, הינו גם בישראל וגם בחו"ל.
חברת "שיק" הוקמה בשנת 2004 על-ידי אברהם גולברי ובנו מוטי גולברי, אשר ייסדו את מותג "גולברי" ופרשו להקמת "שיק". לדברי אברהם גולברי מנכ"ל ובעלים רשת "שיק": "לאור ההצלחה הגדולה של 'שיק' בקרב קהל היעד, החלטנו לפתח בתאוצה את רשת החנויות שלנו. פתיחתם הנוכחית, של שלושת הסניפים החדשים מהווה צעד נוסף בתהליך התרחבותה של רשת 'שיק'. הסניפים החדשים, יעוצבו בקונספט חדש ורענן, בהתאם להלכי הרוח של המותג. החנויות החדשות משתרעות על שטח ממוצע של 100 מ"ר ומעניקות לצרכן חווית קניה ובילוי". עוד מסר גולברי כי: "קהל היעד שלנו, נשים בגילאי 25 פלוס, נשות קריירה הרוצות להראות במיטבן מבוקר עד ערב".
הקולקציה של "שיק" מותאמת לגזרה של האישה הישראלית ומוצעת במידות של 38-48, חידושי האופנה והטרנדים מותאמים אף הם לגוף האישה ובאים לידי ביטוי בבדים, בהדפסים ובאיכות הגבוהה של המוצרים.
בימים אלו משיקה רשת "שיק" בארץ, את קולקציית סתיו–חורף 2008, על-ידי המעצב הראשי דיוויד קליידר אשר תלווה בקמפיין פרסום, על-ידי משרד הפרסום גולן נהרדעה בפריסה ארצית שעלותו מסתכמת בכמיליון שקלים.
הקמפיין והקולקציה החורפית זוכים לתגובות יוצאות דופן הן מהציבור הרחב והן ממובילי אופנה מקומיים. הקולקציה מציגה אופנה במיטבה, בהשראת הטרנדים העולמיים המובילים.