X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק מרכנתיל
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בנק מרכנתיל השיק השבוע קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בהשקעה של 3,000,000 שקלים. הקמפיין ישודר במשך שלושה שבועות, בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 9 ו-24 וילווה בקמפיין אינטרנט באתרים נבחרים. הקמפיין כולל ארבעה סרטונים באורך 35-45 שניות כל אחד.
הקמפיין פונה אל לקוחות הבנקים השונים ומנפץ את אשליית הסלבריטי המייצגים את הבנקים. תחת הסלוגן "מה הקשר בין סלבריטי לבנק?" משיק בנק מרכנתיל את תוכנית "מרכנתיל MAX" המציע חסכון משמעותי בעמלות וריביות שמשלמים לקוחותיו. המסר הפרסומי המוביל את הקמפיין הוא "נכון, אנחנו במרכנתיל חסכנו על סלבריטי אמיתי, אבל בזכות זה נחסוך לך עד 2,000 שקלים בריביות ובעמלות בשנה".
לדברי יעקב טננבאום מנכ"ל בנק מרכנתיל, תוכנית "מרכנתיל MAX" היא תוכנית פשוטה ושקופה ללקוחות, אין עמלת מינימום ותעריפי הפעולה בערוץ ישיר ובאמצעות פקיד הינם זהים ונמוכים במיוחד. לכן התוכנית מאפשרת חיסכון ללקוח במאות שקלים לשנה, מבלי לפגוע באיכות השירות.
גיא גורן, שותף ומנהל קריאייטיב בפוגל אוגילבי: "המטרה הייתה ליצור קמפיין הבוחן את הקלות בה הבנקים המובילים קושרים את תדמיתם עם פנים מוכרות של סלבריטאים. הקמפיין בוחן את השאלה שאמורה להטריד כל אחד ואחת מאיתנו - מה הקשר בין סלבריטי לבין בנק? מה זה מעניק לי כלקוח? מה ההבדל בין הבנקים מלבד הסלבריטי שהם בחרו? וכמה זה עולה לנו כלקוחות?
הרעיון הקריאטיבי מציג את מרכנתיל כבנק שניסה להביא סלבריטי "כי זה מה שהולך היום", אבל בסופו של דבר החליט "לחסוך על סלבריטי אמיתי" ולתת את הכסף ללקוחותיו.
האנשים בארבעת סרטוני הקמפיין של מרכנתיל מופיעים בשמם האמיתי, ולכן אם בימים אלה מה שחשוב לבנק זה שיהיה מאחוריו שם מפורסם אז אנו יכולים לומר בגאווה שאת בנק מרכנתיל מייצגים מרדכי (מודי) בר-און, עדי אשכנזי, אסי כהן, ואפילו אשתו של סוקניק.
פרטי קמפיין מרכנתיל:
4 סרטונים באורך 35-45 שניות כל סרטון.
משרד פרסום: פוגל אוגילבי.
תקציב כולל: 3,000,000 שקלים.
מנהל קריאייטיב: גיא גורן.
קופירייטר: נדב גינזבורג.
ארטדירקטור: יונתן בלידן.
סמנכ"ל אסטרטגיה: שרון ישראלי.
סופרוויזרית: קרן אלישר.
מפיקה: רווית בוקובזה.
בימוי והפקה: אייל גפן.

תאריך:  02/09/2008   |   עודכן:  02/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il