השחקנית והרקדנית דנה פרידר תמשיך לעונה רביעית כפרזנטורית הישראלית של מותג הספורט והאופנה האמריקני "סקצ'רס". פרידר החלה את דרכה בתוכנית "נולד לרקוד", מככבת בימים אלו בסדרת הטלוויזיה "הפיג'מות" בערוץ הילדים ובקרוב בפסטיגל. בעבור הובלת הקמפיין תקבל דנה פרידר 30 אלף דולר.
קמפיין "סקצ'רס" לחורף 2008/9 הצפוי לעלות בחודש ספטמבר מאופיין בצבעוניות עזה ודרמטית עם זוויות צילום מיוחדות ואור ברקע ליצירת תחושה של פנטזיה. הקמפיין יעלה תחת הסלוגן SKECHERS everything goes וצולם בהתאמה לסגנון אומנות הקומיקס היפנית "מנגה". אומנות זו, המאופיינת במוטיבים חזותיים של עיניים גדולות ושיער צבעוני מעוצב באופן קיצוני. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ויכלול: עיתונות ארצית, עיתונות מקומית, מגזיני פנאי, שילוט חוצות, פרסום בנקודות מכירה ואינטרנט בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקלים.
עדי שפריר מנהלת השיווק והפרסום של חברת MGS, יבואנית סקצ'רס בישראל: "המטרה שלנו בקמפיין היא לייצר תמונות מדהימות שלא ניתן להישאר אדיש אליהן או לדלג עליהן בעיתון, באינטרנט או בשילוט ברחוב. וכמו תמיד, לשמור על השפה העולמית של סקצ'רס, שהיא צעירה, רעננה, מפתיעה, צבעונית ואחרת.
קרדיטים:
משרד פרסום: ענבר-מרחב-שקד.
מנהל קראייטיב: רובי ניסן.
ארטדיירקטור: שרון כהן.
קופירייטרית: מורן אלתרמן.
תקציבאית:יעל קליין.
סופרוויזרית: קרן אשכנזי.
משרד יח"צ: רוני ארנון תקשורת.
צלם: שי יחזקאל.
סטיילינג:מעיין גולדמן.