חברת "קפה לנדוור" שנוסדה ב-1919, הינה חברת הקפה הותיקה בישראל ויוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לטלוויזיה. קמפיין הפרסום הינו במסגרת מהלך מיתוגי שהחברה מבצעת בימים אלה במסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות ומושקים מוצרים חדשים.
מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה - ורק קפה! ושמירה על המורשת ההיסטורית המפוארת של "לנדוור" מ-1919 כמותג קפה ותיק ומשובח תוך שילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה הייחודיות של לנדוור.
במסגרת הקמפיין מוצגים שני מוצרי קפה שחור חדשים:
- קפה "טחון טרי לבוקר" - תערובת מעוררת עם ארומה עשירה במיוחד.
- קפה "בטעם אספרסו" - תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.
קמפיין הפרסום נעשה על-ידי חברת קפה לנדוור בתקציב של כ-2 מיליון שקלים ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10.