X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פריגת
▪  ▪  ▪

"פריגת", החברה המובילה בישראל לייצור מיצים מבוססי פרי ממשיכה להציג בידול וחדשנות ומשיקה בקטגוריית הסחוט, לראשונה בישראל - מיץ תפוזים סחוט אורגני. בפיתוח ובמהלך הושקעו כ-3 מיליון שקלים.
השקת סחוט תפוזים אורגני נותנת מענה למגמה של צריכת מוצרים אורגנים וטבעיים שצומחת בקרב קהלי יעד רבים בארץ ובעולם. מפעל "פריגת" משווק בעולם מיצים אורגניים, בעיקר לארצות אירופה, שם הצריכה האורגנית מאוד מפותחת, וארצות אלו מובילות את הטרנד האורגני העולמי.
על פיתוח האורגני בקטגוריית הסחוט אחראית טלי ברנר, טכנולוגית פיתוח מוצרים בפריגת, אשר מכהנת כמרכזת פורום תעשייה בארגון לחקלאות אורגנית בישראל וחברה בועדת התקנים של הארגון האורגני העולמי.
אורלי קליין-דגן, מנהלת שיווק פריגת: "הצרכנים הישראלים הינם צרכנים סקרנים שמאמצים מגמות חדשניות. פריגת, גאה להוביל את הכניסה לשוק המשקאות האורגנים. השקת סחוט אורגני באה לתת מענה לצורך שקיים בקרב קהל הצרכנים שלנו, אותו זיהינו במהלך השנה האחרונה. כחלק מהתחייבותינו לקהל לקוחותינו, אנו נמשיך להיות קשובים ונמשיך לחדש ולהפתיע עם מוצרים חדשים אשר יהוו מענה למגמות החדשות הממתפתחות בכל עת. סחוט אורגני נסחט מתפוזים שצמחו באדמות פרדסים אורגניים. כמותג שמחובר לטבע, החיבור של פריגת לאורגני הוא אך טבעי".
טלי ברנר, טכנולוגית פיתוח מוצרים בפריגת ואחראית על פיתוח סחוט אורגני: "מבחינתי, אורגני אינו רק קטגוריה נוספת על המדף - אורגני זאת גישה לחיים. אני רואה בקידום הנושא האורגני שליחות, ומבחינתי השקת מוצר אורגני בישראל הוא סוג של התגשמות חלום".
בשנת 1999 החלה "פריגת" להעלות את כמות הפרי האורגני שנסחט בפריגת וכיום היא מגיעה עד למקסימום של 8% מכלל כמות הפרי הנסחט. משנת 2000 משווקת פריגת מצים אורגניים ברחבי העולם ובעיקר לארצות אירופה.
ייצור אורגני מחייב התמחות של המערכת התפעולית כולה. ההתמחות כוללת התחברות עם ספקים מאושרים - תזמון הפרי למפעל, תוך שמירה על טריותו והבאתו לסחיטה מהירה בכדי לשמור על הטריות שלו. צוות המפעל של "פריגת" למד להפריד באופן מוחלט בין הפרי האורגני לקונבנציונאלי הן במגרש הפרי, הן בזמני ייצור נפרדים והן במילוי לחביות.
מסקר שנערך על-ידי חברת TNS מוניטור עבור חברת פריגת באמצע יולי 2008 עולה כי 38% מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל (גילאי 18+) מדווחים כי הם צרכני מוצרי מזון אורגני בתדירות כלשהי. 14% מדווחים כי צורכים מוצרים אלו לעיתים קרובות. הסקר נערך בקרב 500 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה מפיזור ארצי.
מיץ סחוט אורגני של פריגת הינו בעל סגולות בריאותיות רבות: עשיר בויטמין C, אשלגן, סיבים תזונתיים, נוגדי חמצון וחומצה פולית. כוס מיץ סחוט אורגני מכילה שתי מנות פרי וכך השותה את המיץ מקבל למעשה את כל הויטמינים והחומרים הפעילים הנמצאים בפירות ומהווים מנת פרי יומית המומלצת על-ידי תזונאים. סחוט אורגני נותן חיזוק טבעי למערכת החיסונית וכמובן חיוניות רבה.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 18.5 שקלים.
  • כשר למהדרין בהשגחת חתם סופר.
  • להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

תאריך:  02/09/2008   |   עודכן:  02/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il