X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רד בנד תוכנה
▪  ▪  ▪

רד בנד תוכנה, המובילה בשוק ניהול התוכנה לטלפונים סלולריים ועדכון טלפונים סלולריים מרחוק (FOTA), הודיעה היום על הסכם רישוי עם Lenovo Mobile להטמעת המוצר המוביל שלה לעדכון תוכנה מרחוק, vCurrent® Mobile וכן פתרון ניהול ההתקנים vDirect Mobile™ בדגם i399 של החברה, שהינה יצרנית הטלפונים הניידים המובילה בסין. הדגם מופץ על-ידי צ'יינה מובייל, המפעילה הסלולרית הגדולה בסין.
"תוכנות ה-FOTA וניהול ההתקנים של רד בנד בדגם i399 יאפשרו ללנובו לעמוד בדרישות המפעילה שלה לניהול מכשיר ברמה בסיסית, זאת לצורך שיפור שירות הלקוחות וכן חווית המשתמש", אמר דני וואנג, מנהל אזור סין בחברת רד בנד.
תוכנת vCurrent® Mobile מאפשרת לחברות המפעילות וליצרנים לעדכן קושחה דרך האוויר באופן מהיר, בטוח ומשתלם לטלפונים ניידים שבידי הלקוחות. מנגנון ה-Failsafe של התוכנה מבטיח עידכון מוצלח, אפילו אם סוללת המכשיר "מתה" במהלכו.
vDirect Mobile™ הינה תוכנה לניהול התקנים הכוללת הקצאה, הגדרה, אחזור מידע על ההתקן ואבטחה. זוהי תוכנת Client Device Management עצמאית עבור טלפונים ניידים והתקנים אלחוטיים, אשר שוברת את התלות במערכות סגורות של ניהול התקנים. שתי התוכנות תואמות לתקנים ולנהלים המומלצים בתעשיה: OMA (Open Mobile Alliance) ו-Device Management DM) standards).
"יצרני טלפונים ניידים בסין ומסביב לעולם הגיעו לכדי בטחון ברד בנד כמומחית בניהול תוכנות ניידים, בשל הביצועים העליונים שלנו, המהימנות והשרות יוצא הדופן", המשיך וואנג, "ההסכם עם לנובו מובייל מציין את הטלפון הנייד הראשון לשימוש פרטי בסין, שמותקנות בו התוכנות שלנו. בעקבות הצלחתו של הטלפון הפופולרי הזה, אנחנו מאמינים שרד בנד תמשיך לנצל את המומנטום בשוק הניידים הסיני".
בהודעה נפרדת היום, רד בנד הודיעה גם על הסכם רישוי עם חברת Nollec הסינית להטמעת התוכנות vCurrent® Mobile ו- vDirect Mobile™ בטלפונים שזו האחרונה מייצרת עבור מותגי אלקטרוניקה מובילים ברחבי העולם. Nollec הינה היצרן ה-12 בסין שמשבץ את התוכנה של רד בנד בהתקנים ניידים.
"ניהול תוכנה דרך האוויר הופך להיות תכונה נדרשת עבור יצרני ומפעילי טלפון ניידים על מנת לספק לצרכנים חווית משתמש עשירה", אמר מנכ"ל Nollec, סימון סאן. "בחרנו את רד בנד בשל עמידתה בדרישות הסטנדרטים שמציבה התעשיה, הנהגתה העולמית בניהול תוכנה והביצוע המוכח עם ההתקנים המתקדמים ביותר".
פתרונות ה-MSM) Mobile Software Management) זוכי הפרסים של רד בנד תואמים ליותר מ-40 פלטפורמות של מכשירים ניידים והותקנו ב-365 מליון מכשירים ברחבי העולם, כולל טלפונים ניידים, מודולים אלחוטיים, כרטיסי PC ומודמי USB.
אודות Red Bend
הטכנולוגיה של רד בנד מסייעת ליצרני הטלפונים הסלולריים ולמפעילים להאיץ את הטמעת השירותים החדשים, להגיב במהירות לתקלות ולהפחית את עלויות התמיכה באמצעות עדכונים מרחוק דרך הרשת (FOTA). החברה נוסדה ב-1999, ופיתחה טכנולוגיה מתקדמת בשם Mobile vCurrent®. שמאפשרת התקנה אמינה ופשוטה של עדכונים קריטיים לתוכנת הטלפון. Red Bend, היא חברת פרטית, שמשרדיה ממוקמים בהוד השרון וכמו כן גם בבוסטון, לונדון, טוקיו, סיאול, ובייג'ינג פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה - www.redbend.com.

תאריך:  03/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il