ליאת גילוני מונתה למנהלת השיווק בקמפוס ברושים, בית הספר לרפואה משלימה, השני בגודלו בישראל המשתייך למועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב. במסגרת תפקידה תהיה גילוני אחראית על ניהול מחלקת השיווק והאסטרטגיה ועל מערך הפרסום ויחסי ציבור של הקמפוס.
בעבר עבדה ביחידת השיווק של חברה לפיתוח קשרים עסקיים בהודו ובמערך יחסי הציבור במטה בחירות מקומיות באזור השרון.
גילוני, (31), בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בתקשורת וסוציולוגיה.
על קמפוס ברושים קמפוס ברושים הינו בית הספר לרפואה משלימה המוביל בתחומו בו מלמדים מרצים בעלי שם מכלל מקצועות הרפואה המשלימה כגון רפואה סינית, נטורופתיה, איור-ודה (רפואה הודית), וביוסינתזה (פסיכותרפיה גופנית). כמו-כן מתקיימים בבית הספר קורסים בנושאים מגוונים כגון קליגרפיה, בישול בריא, תזונה לפי סוג דם ועוד.