ביום שישי, ה-26 בספטמבר, 2008, יתקיים בעולם זו השנה השנייה ברציפות, (ולראשונה בישראל) יום המניעה הבינלאומי. מטרת יום זה, היא שיפור המודעות והחינוך בנושא מניעת היריון ובריאות מינית. לרגל יום זה יערך בעולם כולו וגם בישראל קמפיין פרסומי אותו תוביל הסיסמא Your Life, Your Body, Your Choice.
את הקמפיין העולמי יזמה חברת התרופות באייר שרינג פארמה והוא יכלול עיתונות, אינטרנט, פעילות תוכן שיווקי ופעילות קד"מ. בישראל הקמפיין נערך באמצעות חברת סנדיק קומיוניקיישן והושקעו בו בסה"כ כ-300,000 שקלים. בקמפיין משתתפים גם קבוצת ארגונים לא-ממשלתיים ובכללם האגודה האירופאית למניעת הריון, החברה הישראלית לרפואת נשים בקהילה, החברה הישראלית לאמצעי מניעה ובריאות מינית והחברה הישראלית לגניקולוגיה של ילדות ומתבגרות, שהמשותף לכולם הוא מסירותם לקידום הבריאות המינית.
מה יכלול הקמפיין: - במסגרת הקמפיין הושק אתר אינטרנט יעודי www.your-life.co.il, המאפשר גישה ישירה למאות עמודי מידע מקצועי מעמיק, מאמרים, טיפים, שאלות ותשובות וסיוע בנושאים הקשורים למין ומיניות, מניעת הריון, ומניעת מחלות העוברות במגע מיני. האתר הותאם לשימוש מקומי על בסיס מודל בינלאומי אחיד, המותאם לגלישה בכל מדינה ומדינה על-פי צרכיה המקומיים.
- כשבועיים לפני יום המניעה ובמהלכו יתקיים קמפיין אינטרנט שיכלול באנרים המציינים את יום אמצעי המניעה הבינלאומי ומפנים לאתר האינטרנט הייעודי.
- הופקה חוברת הדרכה מיוחד לקהל גילאי 18-25 הכוללת מידע רב ושימושי בנושאי מין ומיניות. חוברת הדרכה זו תחולק ביותר מ-100,000 עותקים בעיתונים: לאישה, פנאי פלוס ו-GO.
- מדריך אמצעי המניעה שלך יחולק גם הוא לקהל הרחב ולקהל המקצועי במרפאות ברחבי הארץ.
- במהלך יום המניעה עצמו יתקיימו באזור תל אביב פעילויות רחוב בהן הפנינג רחב היקף, במהלכו יחולקו חומרי הסברה ייעודיים לקהל גילאי 25-18, הפרחת בלונים בשמי תל אביב ועוד.