X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר תפוז
▪  ▪  ▪

אתר תפוז יוצא בשיתוף פעולה נרחב עם אתר השוואת המחירים זאפ. במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו גולשי זאפ לקבל חוות דעת מהפרומים בתפוז על מוצרים בהם הם מעוניינים, כאשר במקביל לגולשי הפורומים בתפוז תהיה גישה ישירה וממוקדת לזירות השוואות המחירים הרלוונטיות בזאפ.
באתר זאפ, יופיעו ליד המוצרים המוצעים למכירה, קישורים שיפנו את הקונים לחוות דעת של גולשי הפורומים בתפוז על-מנת לסייע להם בתהליך קבלת ההחלטות. במקביל, תהיה הפנייה בפורומים להשוואות מחירים רלוונטיות באתר זאפ. למשל, גולשי פורום הסרת שיער בתפוז, יופנו להשוואת מחירים בין מכשירים להסרת שיער באתר זאפ וגולשי פורום צילום, יוכלו להשוות בין מחירי מצלמות.
מחקרים מראים כי צרכנים מייחסים משקל רב להמלצות חברים וגולשים בבואם לרכוש מוצר חדש. על-פי סקר של מכון המחקר "מדגם" ו-TBWA DIGITAL שהתפרסם לאחרונה, עולה כי 86% מגולשי האינטרנט רואים בהמלצות ממכרים וחברים מקור מידע מרכזי וחשוב בתהליך קבלת החלטות. ממצא זה מצטרף לשורה של מחקרים בעולם המייחסים לאינפורמציה העוברת מפה לאוזן, חלק מרכזי בתהליך הרכישה ויצירת ההעדפה למוצרים ושירותים.
יצוין כי השת"פ בין תפוז וזאפ הוא המשך לאבולוציה של אתרי קהילות ותוכן גולשים ברחבי העולם. יש הסוברים כי אתרים קהילתיים המאכלסים מאות אלפי משתמשים קבועים, יוכלו בהמשך הדרך למנף את הקהילתיות לקיום מגוון פעילויות חברתיות, דוגמת יצירת קבוצות מיקוד ענקיות והתגייסויות משותפות למטרות ספציפיות בכל תחומי החיים.
אילן צינמן, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, תפוז מסר כי "מאחר וכל המגמות בעולם מלמדות כי הקהילה מהווה משקל הולך וגובר בקבלת החלטות, צרכניות ובכלל, חברנו למותג צרכנות מוביל. כך אנו יוצרים ערך מוסף עבור הגולשים שלנו ועבור גולשי זאפ ומקווים כי פעילות זו היא אבן דרך לקראת שיתופי פעולה עתידיים".
ליאת אלון, מנהלת השיווק של זאפ: "שיתוף הפעולה עם תפוז הוא המשך למהלכים נוספים שעשינו במהלך השנה במטרה לסייע לגולשים שלנו בתהליכי קבלת החלטות, ביניהם השקת מדריכי קנייה והוספת דירוג מקצועי למוצרים בשיתוף viewscore. אנו מאמינים כי הגולשים ייצאו נשכרים מאד משיתוף הפעולה הנוכחי".
באתר זאפ השוואת מחירים, מוצגים כיום כ-900 אתרי מסחר המאפשרים צפייה בכ-900,000 מוצרים במגוון רחב של תחומים כמו טלוויזיות, מצלמות, מסכי מחשב, מקררים,ספורט, מוצרי טיפוח, ריהוט לבית ולגן, ילדים ועוד.
אתר תפוז מפרסם בעיקר תוכן גולשים ומתמקד ביישומי web 2.0. פועלים בו כ-1400 פורומים שונים, בלוגים (הבלוגיה), פורומים אישיים (קומונות), אלבומי תמונות והוא מחזיק בבעלות מלאה באתר שיתוף הוידאו FLIX, שהוא אתר הוידאו הגדול בארץ.

תאריך:  09/09/2008   |   עודכן:  09/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il