חברת ד"ר גב יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת מותג מזרנים עצמאי באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער שישודר בערוצים 2 ו- 10, במשך החודשיים הקרובים. הקמפיין, שיעלה בהשקעה כוללת של ארבעה מיליון שקלים במהלך החודשים ספטמבר אוקטובר, יציג את מהלכה האסטרטגי של הרשת - ייצור ושיווק סדרת מזרנים איכותית וייחודית הכוללת מזרני פרימיום ומזרנים איכותיים במחירים נוחים, תוצרת כחול-לבן.
מטרת הקמפיין היא יצירת מודעות וחשיפה למזרנים החדשים ומיצובם כמזרוני פרימיום, תוך שימת דגש על בריאות ונוחות, כמו גם על שיווק ישיר מהיצרן לצרכן במחירים אטרקטיביים במיוחד. עד כה שיווקה רשת ד"ר גב מזרני פרימיום של מותגים אחרים. בעקבות המותג העצמאי היא צפוייה לשווק את סדרת מזרני הבית החדשים באופן בלעדי בחנויות הרשת. במהלך זה זוכה ד"ר גב לעצמאות מלאה בתחום השינה ובמקביל מגבירה את התחרות בשוק המזרנים בישראל.
מנכ"ל ד"ר גב, יוסי אלבוחר: "כרשת קמעונאית בפרישה ארצית המתמחה בעולם השינה, החלטנו להיכנס לתחום המזרנים עם מוצר איכותי משלנו בהתאם לשאר המוצרים האיכותיים שכבר נמצאים תחת מותג הבית שלנו כמו מושבי שיאצו, כורסאות מנהלים, כורסאות טלוויזיה ועיסוי, כסאות משרד ארגונומיים, כריות ועוד. אנו צופים לתפוס 10% מנתח שוק המזרנים בארץ בתוך שלוש עד חמש שנים".