X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אורגניק מרקט
▪  ▪  ▪
אורגניק מרקט

"אורגניק מרקט", הרשת הקמעונאית המובילה בישראל למוצרים אורגניים, מוזילה את מחיריהם של 300 מוצרים בשיעור של 15-20 אחוז. ההוזלה מקיפה מוצרים מכל המחלקות, תוך דגש על מחלקת המזון, כאשר הבחירה נעשתה בשיטת "פרטו" כמויות. רף המחירים החדש ממצב את "אורגניק מרקט" כרשת האורגנית המציעה לצרכן את המחירים האטרקטיביים ביותר, ברמה תחרותית למחיריהם של מוצרים קונבנציונליים.
הורדת רף המחירים היא פועל יוצא מהאסטרטגיה של הרשת לחשוף יותר ויותר צרכנים לעולם האורגני ולהגדיל את הביקוש למוצרים אורגניים. אושרי מאיוסט, מנהל השיווק של "אורגניק מרקט": "כל צרכן של הרשת ייהנה מההוזלה, הואיל והיא נוגעת לתמהיל מוצרים שמאפיין 80-85 אחוז מהקניות אצלנו".
כך, למשל, בעקבות ההוזלה מחירה של פסטה אורגנית מתוצרת "מונטה בלו" האיטלקית במשקל חצי ק"ג עומד מעתה על 7.90 שקל, ממרח שקדים "שקדייה" במשקל 400 גרם עולה מעתה 49.90 שקל, חלב סויה "אלפרו" עולה 10.90 שקל וקטשופ "הרדוף" עולה 13.90 שקל.
אושרי מאיוסט: "ההוזלה אינה מבצע חד-פעמי לטווח זמן מוגבל אלא משקפת את אסטרטגיית המחירים החדשה של הרשת, לשרת את האינטרס של הלקוח. זהו מהלך חלוצי שנועד למשוך אחריו את השוק האורגני כולו. 'אורגניק מרקט' מוכנה לספוג בשלב זה את תוצאות המהלך, שפירושן שחיקה דרמטית ברווחיות של מוצרים רבים, מתוך ציפייה שהספקים ירימו את הכפפה ויורידו אף הם מחירים.
"אסטרטגיית המחירים החדשה היא צעד נוסף בכיוון הגשמת החזון של הולי ברונפמן, המייסדת והרוח החיה שמאחורי 'אורגניק מרקט', להביא את העולם האורגני לכל בית ובית בישראל. במקביל, וכהמשך להגשמת החזון, נגדיל את הפריסה שלנו ונפתח סניפים נוספים בלב הערים".
הוזלת המוצרים היא אקורד חגיגי מסכם לתנופת ההתרחבות האחרונה של "אורגניק מרקט", שכללה פתיחתן של שלוש חנויות חדשות, המצטרפות לשש חנויות קיימות ולחנות מקוונת למשלוחים עד הבית. שלוש החנויות ממוקמות במרכז המסחרי "צמרות" בהרצליה על גבול רמת השרון, ברחוב ירמיהו 25 בקריית אונו (מול בית "מגן דוד אדום") וברחוב הברזל 7 ברמת החי"ל בתל אביב. החנות ברמת החי"ל, המשתרעת על 220 מ"ר, כוללת שני חידושים שיוטמעו בהדרגה בכל סניפי הרשת: חדר זכוכית מקורר לפירות וירקות השומר על טריות ואיכות התוצרת ובר ירוק של מאכלים ומיצים אורגניים.
"אורגניק מרקט" היא הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל למוצרים אורגניים. הרשת מורשית על-ידי "אגריאור" - הגורם המוסמך לפיקוח ולאישור פעילותם של עסקים בתחום האורגני בישראל, והיא נוטלת חלק פעיל בארגון הישראלי לחקלאות אורגנית.
הרשת מציעה מבחר של אלפי מוצרים אורגניים וטבעיים איכותיים במחירים תחרותיים למוצרים הקונבנציונליים. ההיצע כולל מבחר טרי ואיכותי של פירות, ירקות וביצים, תבלינים, צמחי מרפא, דגנים וקטניות, דבש, שמנים, מוצרי מזון יבשים, קפואים ומצוננים, דברי חלב, מוצרי מאפה, מוצרים ללא גלוטן, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה טבעיים, מוצרי ניקוי אקולוגיים ועוד. כל המוצרים עומדים בתקנים הבינלאומיים והישראלים הקפדניים ביותר בתחום הבריאות והמזון. בהתאם לחזון של "אורגניק מרקט", להטמיע את הערכים האורגניים והידע האורגני בקרב הקהילה, עומדים לשירות הלקוחות אנשי צוות בעלי ידע וניסיון נרחב בתחום האורגני, וחלקם גם מתמחים בתחום הנטורופותיה, התזונה או הרפואה המשלימה.

תאריך:  11/09/2008   |   עודכן:  11/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירוחם מנדולה
- הודעה מטעם מד"א
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת אייווקס
נאוה עינבר
- הודעה מטעם האיגוד הקרדיולוגי בישראל
עינב גוט
- הודעה מטעם המשרד לענייני גמלאים
יעל בן חמו
- הודעה מטעם חברת דיגי-ביי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il