X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תמר שטרן דוא"ל בן חורין + אלכסנדרוביץ - אסטרטגיה יישומית ותקשורת
- הודעה מטעם ארגון לתת
▪  ▪  ▪

מבצע "לתת באהבה" של ארגון "לתת" בשיתוף הקרן לידידות יוצא, מדובר במבצע גיוס התרומות הגדול ביותר שנערך בארגון. מטרת המבצע היא לאסוף למעלה מ-200,000 ארוחות בעלות כוללת של מעל 10 מיליון שקלים. השקת המבצע תיחנך בערב שידורים מיוחד, שייערך ב-22.9 בערוץ 2, ויימשך במבצע ארצי של איסוף וחלוקת מזון ברשת "שופרסל" בין התאריכים 22-26 בספטמבר. המבצע נערך בשיתוף ynet, גל"צ, שידורי קשת, בנק הפועלים, orange, אסם, שופרסל, ותנובה.
מבחינה תקשורתית כולל הקמפיין הירתמות מערכתית ואתר מיוחד ב-ynet, קמפיין תשדירים בגל"צ במסגרת מבצע איסוף המזון הארצי, ואירוע השיא - ערב שידורים מיוחד בערוץ 2, שידורי קשת.
החברות השותפות האסטרטגיות בקמפיין מלוות את ארגון לתת מזה מספר שנים, כאשר כל אחת מהחברות תתרום שווי של מיליון שקלים לפחות: בנק הפועלים יתרום מיליון שקלים זו השנה הרביעית ברציפות; orange תתרום תרומה כספית ותעמיד כ-1,000 טלפנים ומוקד טלפוני בשווי מיליון שקלים לפחות, זו השנה החמישית; אסם תתרום מוצרים בשווי מיליון וחצי שקלים, וזאת בנוסף לתרומת מוצרים 4.5 מיליון שקלים באופן שוטף; שופרסל תתרום מוצרים ותעמיד את פלטפורמת הסניפים בכל הארץ למבצע איסוף מזון זו השנה החמישית ברציפות ואילו תנובה תתרום מוצרים בשווי מיליון שקלים.
על הקמפיין הפרסומי אמון משרד שלמור אבנון עמיחי y&r, שמלווה את ארגון לתת בהתנדבות מזה 6 שנים. פעילות השטח שמובילה את הקמפיין היא מבצע "מחפש אוכל", במסגרתו ייתלו מתנדבי ארגון לתת מאות אלפי מודעות במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבעיית המחסור במזון. מדובר בקמפיין גרילה, שהינו המשכו של קמפיין "הדמויות" משנה שעברה "מיליון אנשים רעבים בשקט". כך, עולה הקמפיין שלב נוסף, כאשר דמויות לתת ועליהן הכיתוב "מחפש אוכל" מופיעות כחלק מתוכניות טלוויזיה שונות בערוץ 2. מדובר בדרך חדשנית ויצירתית בקידום שידור טלוויזיוני, ובפתרון פורץ דרך וחדשני של קשת ומשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי לעורר סקרנות בקרב הצופים, שכן לא ברור מה מטרת הופעת הדמות, בעיקר כאשר לא ניתנת ל התייחסות מצד מנחי התוכניות השונות.
גדעון עמיחי מסר כי: פעילות גרילה היא בדיוק הדרך להגיע ולגעת באלפי אנשים בדרך מפתיעה וייחודית, כזו שתגרום להם לזכור ולהיות מעורבים הרבה יותר מהעבר. גם עצרת השטח בכיכר רבין בשנה שעברה הוכיחה שפעילות גרילה מסוגלת לייצר תוצאות מדהימות. חברת אידיאולוג'יק מלווה את הקמפיין בתחום האינטראקטיב ומשרד בן חורין+אלכסנדרוביץ' בתחום הייעוץ התקשורתי.
ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת אמר כי: "מטרת הקמפיין היא להגביר את המודעות למצב החמור של העוני ולתופעת אי הביטחון התזונתי בישראל, השנה חשוב לנו לגרום לכל אחד להבין שזוהי חובתנו האזרחית, לסייע ולתת, על מנת שכולם יוכלו לחגוג את החג בכבוד. אנו מאותגרים להיות יצירתיים ופורצי דרך, על מנת להסב את הקש הציבורי לעובדה שעדיין יש רבים אשר אין להם את היכולת לרכוש ארוחה בסיסית.
לתרומת 10 שקלים שלחו את המילה "לתת" למספר 2255 או התקשרו 054-4001717 לתרומת ארוחת חג, להתנדבות התקשרו: 1-700-50-40-33. אתר המבצע www.ynet.co.il/latet. תודה. להיות ישראל זה לתת.

תאריך:  15/09/2008   |   עודכן:  15/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דביר בר
- הודעה מטעם ערוץ הבריאות
שמשון קריסטל
- הודעה מטעם מונטיפיורי מכירות פומביות
ריקי שמיר
- הודעה מטעם דואר ישראל
עידית רוזנברג
- הודעה מטעם ספטרוטק
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת סקר גרופ בע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il