חברת הקוסמטיקה SOFT TOUCH, בבעלות אינטרקוסמא, השקיעה למעלה מ-4 מיליון שקלים בנראות החדשה שלה בסניפי הפארם, באמצעות סטנדים חדשניים אשר פותחו עבורה.
לדברי ארז קירשנר, מנכ"ל SOFT TOUCH - הסטנדים החדשים יאפשרו להעביר את מהלכי החדשנות שעבר המותג מאז רכישתו על-ידי אינטרקוסמא לפני כשנה ואנו מאמינים כי ישימו את המותג בשלישייה הראשונה של מותגי ה-MASS MARKET.
השקת סטנדים אלו מתווספת להגדלת תקציב הפרסום ל-2 מיליון דולר ולאימוץ פרזנטורית חדשה (לירז דרור) שתלווה את פרסומי החברה. היקף שוק הקוסמטיקה העממית מוערך בכ-400 מיליון שקלים כאשר השחקנים הראשיים בו הינם פופה, ג'יידף קרליין, לוריאל רבלון ו-Soft Touch.
SOFT TOUCH היא אחת מהחברות הותיקות בשוק - הוקמה בשנת 1981, ולפני כשנה מכרו שני המייסדים (יוסי סגל ומיכאל שלוסר- חברת IMS קוסמטיקס) 50.1% לחברת אינטרקוסמא.
כיום משווקת החברה למעלה מ-400 מוצרים בתחום הטיפוח והאיפור, ובתחום הבישום מייצגת החברה את חברת COTY BEAUTY ומשווקת כיום 3 מותגים - DAVID BECKHAM ,KYLIE MINOGUE ו-KATE MOSS.