X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת אמן מחשבים
▪  ▪  ▪

קבוצת אמן מחשבים, אינטגרטור מוביל בשוק התוכנה הישראלי, מפעילה את מערכת גמל אינפו בבית ההשקעות אינפיניטי, היקף הפרויקט מוערך בכ-300,000 שקלים. בעקבות חוזר משנת 2007 של אגף שוק ההון במשרד האוצר, נדרש כל גוף מוסדי להציג באינטרנט לעמיתיו מידע מקיף על סכומי החסכון ופירוט הפקדותיהם בקופות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה המנוהלות תחת שרביטו כל זאת תוך הקפדה רחבה על אבטחת מידע בהתאם לדרישות האוצר בנושא. אמן מחשבים השיקה את מערכת גמל אינפו בשלהי שנת 2006 ומאז שדרגה והרחיבה אותה עד לגרסתה הקיימת כיום ומותקנת במכלול רב של גופים פיננסים.
אינפיניטי הינה חברת ניהול ההשקעות הגדולה בישראל הפועלת ללא ניגודי עניינים, תוך שימוש בכל המוצרים והיצרנים בשוק. אינפיניטי מנהלת תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, מנהלת קופות גמל, קרנות השתלמות ופיצויים בהיקף של כ-3.5 מיליארד שקלים.
דורון עמיר, מנכ"ל אינפיניטי גמל: "חברת אינפיניטי גמל בע"מ שמה לה כאחד היעדים המרכזיים לשפר את השירות הניתן ללקוחותיה, מרבית הלקוחות מתקשים בהבנת הנתונים הנשלחים אליהם בדוחות או המוצגים באתרי החברות ועל כן חיפשנו דרך שתהה ידידותית ונוחה למשתמש כך שיגלה עניין ומעורבות. במערכת גמל אינפו מצאנו את הפתרון הנוח להציג בשקיפות ובהירות את המידע לעמיתים ולמשווקים הפנסיוניים".
דוד פוגל, מנהל שיווק מוצרים פיננסיים, קבוצת אמן מחשבים: "מערכת גמל אינפו מאפשרת להעלות את רמת השירות לעמיתים ולהעמיד בראש את נושא השקיפות. לקוח של בית ההשקעות יכול להיכנס ולראות את כלל נכסיו בתחום חסכון ארוך הטווח הקיימים בבית ההשקעות. מערכת גמל אינפו מאפשרת גישה לצפייה בחשבון העמית בכל זמן ומכול עמדה בעלת גישה לאינטרנט. המערכת מציגה מידע מקיף על כלל החשבונות של עמיתי קופות הגמל וקרנות ההשתלמות של אינפיניטי ללא תלות בגוף המתפעל את החשבונות. במערכת קיימים גם נדבכים של מערכות הנהלה וסוכנים אשר עלו לאוויר במרוצת 2008".
אודות קבוצת אמן מחשבים
קבוצת אמן מחשבים מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-500 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות Citrix ,Informatica ,Trillium ,HP ,Symantec (Orsyp ,BMC (APM, ועוד. החברה מציעה מיגון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM, SAP ועוד. www.aman.co.il.

תאריך:  17/09/2008   |   עודכן:  17/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il