X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם EMC ישראל
▪  ▪  ▪

אתמול נחנך מרכז הפתרונות החדש של EMC בבית מלם-תים בפתח תקוה, בנוכחות יותר מ-150 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בתעשיית המחשוב בארץ וכן בכירים מ-EMC העולמית.
המרכז החדש מהווה פריצת דרך המשלבת חדשנות טכנולוגית עם סביבות עבודה מתקדמות ביותר, המאפשרות בדיקות היתכנות בצד בחינה כלל מערכתית של מערכות מחשוב מגוונות. כמו-כן יסייע המרכז ללקוחות קבוצת מלם-תים לבחון את היכולות בפועל של פתרונות EMC וללמוד אודות דרכי המימוש, הניהול והתכנון של סביבות המחשוב השונות.
כל זאת באמצעות מעבדה אשר תעמוד לרשותם ותוך סיוע של מיטב מומחי מלם-תים ויועצי EMC ישראל. המרכז הוקם בהשקעה משותפת בהיקף של כחצי מיליון דולר של קבוצת מלם-תים וחברת EMC והינו אחד מתריסר מרכזים דומים באירופה.
במרכז הפתרונות יוצגו ויודגמו מגוון פתרונות EMC לניהול מידע ברמת החומרה, התוכנה והשירותים. בנוסף, ייערכו סימולציות של מערכות המחשוב, הקיימות אצל הלקוח, כך שניתן יהיה לאתר את השינויים הנדרשים במערכות, לבחון ולקצר תהליכי תכנון ופיתוח. בנוסף, יבוצעו סימולציות של יישומי מדף ויישומים חדשניים אשר פותחו על ידי קבוצת מלם-תים בסביבת מערכות EMC. המרכז אף ישמש לקיום סמינרים, סדנאות, הדרכות והדגמות ללקוחות.
בין הבכירים שהגיעו לאירוע מ-EMC העולמית: פרדריק דוסאר, סגן נשיא ומנהל איזור דרום אירופה, מזרח התיכון ואפריקה; ניקולא לבלנק, מנהל שותפים ב-EMEA South; ליאו קולבורן, סגן נשיא בכיר, שירותים גלובליים; אריק מאריאן, סגן נשיא לשירותי תמיכה ותחזוקה ב-EMEA; היוברט אינרהופר, מנהל שירותי תמיכה ותחזוקה ב-EMEA South; ג'ואל שוורץ, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות אחסון.
חיים מזרחי, מנכ"ל מלם-תים: "קבוצת מלם-תים שהינה קבוצת המחשוב המובילה בישראל רואה במרכז הפתרונות החדש כלי חיוני ללקוחות פוטנציאליים וקיימים מכל הגדלים, המבקשים לשדרג את מערכות המחשוב בארגונם ומעוניינים לראות כיצד יפעל הפתרון של EMC בסביבת המחשוב שלהם. היכולת הכלל מערכתית של קבוצת מלם-תים המשלבת מגוון יכולות ופתרונות בתחומי המחשוב המגוונים מוצאת את ביטויה בהקמת מרכז חדשני זה הדורש יכולת מולטידיספלינרית ומאפשרת לנו לשלב כוחות ביחד עם שותפינו מחברת EMC לטובת לקוחות הקבוצה".
משה בראונר, מנכ"ל EMC ישראל: "כחברת תשתיות המידע המובילה בעולם ובישראל, EMC ביצעה בשנים האחרונות מהפיכה במיקוד האסטרטגי שלה. מחברה שייצרה בעיקר מערכות אחסון לחברה שמובילה בפתרונות תשתית לניהול והגנה על המידע (Information Infrastructure). במסגרת זאת, פיתחה ורכשה EMC פתרונות תוכנה רבים לניהול תוכן, וירטואליזציה, גיבוי, ארכוב ואבטחה, אשר עובדים בצורה משלימה בינם לבין עצמם ובשילוב עם פלטפורמות אחרות של SAP, אורקל, מיקרוסופט ועוד. המטרה העיקרית בהקמת המרכז היא להראות ללקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים, כיצד ניתן בקלות וביעילות להסב ולבסס את כל סביבת המחשוב שלהם על מערכות ופתרונות EMC. המרכז יסייע בידי מלם תים להדגים ללקוחות כיצד תפעל המערכת בארגונם, עוד בטרם ביצעו רכישה. בכך אנו מעניקים ללקוחות ערך מוסף משמעותי מול האלטרנטיבות בשוק".

תאריך:  18/09/2008   |   עודכן:  18/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל ארבל
- הודעה מטעם בית ההשקעות קריפטונייט
גילה קמר
- הודעה מטעם מתנ"ס אופקים
מרב חסידים
- הודעה מטעם המרכז הישראלי לפילאטיס
יעל הלר
- הודעה מטעם ארגון חברים לרפואה
ירחמיאל טוקר
- הודעה מטעם ארגון איחוד הצלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il