סלקום מקיימת את "כנס סלקום למדיה". לראשונה בישראל מתקיים כנס העוסק בהשפעת הסלולר על צריכת התוכן של הצרכן והשינויים שחברות המדיה, התוכן והשירותים המסורתיות צריכות לעבור על-מנת להתאים לעולם המדיה החדש. הכנס יעסוק בהיבטים הצרכניים והתוכניים של עולם המדיה המתהווה ואינו עוסק בטכנולוגיה.
הכנס ייערך באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב. בכנס, שסגור למוזמנים בלבד, ישתתפו מרצים בכירים בעלי תפקידי מפתח בחברות המדיה המובילות בעולם והוא מיועד לכ-800 משתתפים מתחום המדיה, המוזיקה, הטלוויזיה, אנשי שיווק, מנהלי חטיבות, ראשי אגפים ועוד.
בכנס סלקום למדיה ישתתפו: מארק סלבי סגן נשיא מולטימדיה, Nokia Corporation, ג'ון שמלצר סגן נשיא בכיר ומנכ"ל ניידות, Fox Interactive Media, גרג קליימן סגן נשיא בכיר למדיה ניידת, MTV Networks, קווין אובי סגן נשיא נכסים דיגיטליים, NBC Universal International, טד כהן יו"ר פורום הבידור הנייד (מועצת המנהלים האמריקני) לשעבר סגן נשיא בכיר להפצה ולפיתוח דיגיטלי ב-EMI Music, ג'ורדן ברמן מנכ"ל חידושים במדיה, AT&T Converged Services, ג'ניפר בירן מנהלת מדיה דיגיטלית, Verizon Wireless, טים גרין עורך מגזין Mobile Entertainment, לוי שפירא אנליסט ועיתונאי ב-Wireless Mobile, לשעבר Sr. Dir. Digital Media for Nielsen) Telephia).
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "כחברה המובילה את שוק התקשורת בישראל אנו שואפים לחדש ולהביא ללקוחות שלנו את המוצרים והשירותים המתקדמים ביותר המותאמים לצרכי הלקוח והמבטיחים את חווית השימוש הטובה ביותר. בכוונתנו להוביל גם בזירת המדיה. כפי שסלקום עשתה בתחילת 2005 עם עולם המוזיקה הישראלית, כך אנו מתכוונים לעשות גם עם עולם המדיה. כנס סלקום למדיה הינו אחת מנקודות הדרך הרבות שבכוונתו לבצע בתוך מהלך ארוך טווח שמטרתו ביסוס סלקום כחברה מובילה בשוק המדיה והבידור, במגוון פלטפורמות ולא רק על מסך הסלולר. מהלך הפיכתה של סלקום לחברת מדיה התחיל במיזם המדיה המשתלם לצעירים זמן is money וכעת ממשיך לתחומים נרחבים נוספים".
עוד הוסיף עמוס שפירא: "אני גאה לומר כי זו פעם ראשונה שמתקבצת לה חבורת מרצים מכובדת שכזו תחת קורת גג אחת, בחסותה ויוזמתה של סלקום. אנו קשובים למתרחש בעולם לצד המתרחש בישראל ופועלים להבאת שיא החדשנות העולמית לקהל הישראלי".
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק: "זה כמה שנים שאנו עדים להפיכתו של הטלפון הסלולרי למכשיר מדיה מרכזי אצל הלקוח. אנו נמצאים בתקופה בה תעשיית הסלולר משתנה והעשייה השיווקית, השירותית והעסקית בתחום המדיה הופכת להיות מרכזית. הלקוחות שלנו פתוחים להרחיב את השימושים שלהם והמוצרים והשירותים הקיימים היום מבטיחים חווית תוכן מצויינת. בכוונתנו להעמיק אחיזתנו ולהתמקד בעולם הבידור שבתוך שוק המדיה, ולמעשה להרחיב את עולם התוכן של המותג סלקום מעולם המוזיקה לעולם הבידור (Entertainment). סלקום היא חברה סלולרית, והמדיה הסלולרית תמשיך להיות הגורם המרכזי בעשייה השיווקית שלנו. עם זאת, לאור מגמות השוק, אנו מתכוונים להרחיב את העשייה שלנו למגוון פלטפורמות ולא רק לטלפון הסלולרי".
עוד הוסיף עדי כהן: "סלקום, המובילה את שוק הסלולר גם בחדשנות, יוזמת כנס ראשון מסוגו לתחום המדיה, בו ידונו מיטב המרצים מחברות המדיה המובילות בעולם על הדרך בה התוכן שלהן משתנה ומותאם לעולם המדיה החדש, שבמרכזו המכשיר הסלולרי".