X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פיצה האט
▪  ▪  ▪

אתר שיתוף תכני הוידאו FLIX וחברת פיצה האט, יוצאים במבצע משותף במסגרתו יחולקו לגולשי FLIX אלפי מגשי פיצות אישיות חינם. המבצע, תחת השם "אוכלים סרטים", ימשך כחודש בהיקף כולל של כחצי מיליון שקלים: העלות המשוערת של הפיצות שיחולקו במהלכו היא כ-300 אלף שקלים ועלות המדיה המשוערת היא של כ-250 אלף שקלים נוספים.
במסגרת המבצע, יעלו במהלך הצפייה בסרטונים ב-FLIX, באנרים שיבשרו לצופים על זכייתם במגש פיצה אישית. הבאנרים יופיעו למשך כמה שניות, בממוצע כל 3 דקות וגולשים שיספיקו ללחוץ עליהם, במהלך הופעתם, יזכו במגש פיצה אישית חינם. כמו-כן, תינתן הטבה קבועה לכל הגולשים באתר בעת הזמנת פיצה ו-KFC.
המבצע ילווה בפעילות שיווק מאסיבית בתוך אתר תפוז, גם באמצעות כלים הייחודיים לתפוז כמו פרסום בפורומים, פרסום בסלולר, ניוזלטרים לכ-2 מיליון גולשים רשומים ושימוש בפרסומות וידאו ב-FLIX. המבצע יפורסם בסניפי פיצה האט ברחבי הארץ, על-גבי מאות אלפי מגשי משלוחי פיצה ובמדיות נוספות.
אתר FLIX, שחגג זה עתה שנתיים להיווסדו, מוביל את רשימת אתרי הוידאו הישראלים הנצפים ביותר, עם יותר מ-12 מיליון צפיות בחודש.
רשת פיצה האט היא רשת הפיצה המובילה בישראל מזה שני עשורים. היא מונה 24 סניפים בפריסה ארצית ומוכרת הרבה בזכות הבצק העבה והעשיר של הפיצות שלה, בעל האיכות הבינלאומית.
אילן צינמן, סמנכ"ל השיווק של תפוז מסר כי "מחקרים עכשוויים מראים שבני נוער וצעירים מעדיפים את הצפייה בווידאו על גבי מסך המחשב מאשר על גבי מסך הטלוויזיה. אם בעבר אכילת פיצה הייתה מקושרת אסוציאטיבית עם צפייה בטלוויזיה, כיום טבעי לקשר אותה עם צפייה בווידאו באינטרנט. אנו שמחים לאפשר לגולשי FLIX, שהינו אתר הוידאו הגדול בארץ, ליהנות מהפיצות של פיצה האט ומקווים שימשיכו לאכול איתנו סרטים...".
לארי לוין, סמנכ"ל שיווק פיצה האט ישראל מסרה כי "אנו בטוחים כי השילוב בין צפייה באתר הווידאו הפופולארי ביותר בארץ ואכילת אחת הפיצה הטובות בארץ הוא מנצח. אנו מברכים את כל לקוחותינו הצעירים והצעירים פחות בשנה טובה עם הרבה סרטים ופיצות".

תאריך:  21/09/2008   |   עודכן:  21/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il