X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניו סקין ישראל
▪  ▪  ▪

חברת ניוסקין העולמית בשיתוף הסניף הישראלי, אימצה את המרכז לסיסטיק פיברוזיס בבית חולים הדסה. מפיצי ניו סקין ישראל רוכשים מכשירי אינהלציה חדשניים המשפרים את איכות חייהם של החולים. המכשירים נתרמים לילדים חולי סיסטיק פיברוזיס ממשפחות דלות אמצעים.
המיזם המקורי של קרן force for good הושק בשיתוף עם קו מוצרי Epoch® של ניו סקין בשנת 1996. המותג הייחודי של מוצרים לטיפוח העור והשיער פותח בשיתוף עם אתנו-בוטניקאים מובילים בעולם - מדענים אשר חוקרים את הקשר בין צמחים ותרבויות עתיקות יומין אליהם חברה ניו סקין לשם פיתוח קו מוצרים ייחודי זה. כאשר החזון של ניו סקין בהשקת מיזם זה הינו ליצור עולם טוב יותר עבור ילדים באמצעות שיפור חיי האנשים שימור תרבויות ילידים והגנה על סביבות שבריריות. תרומה של 25 סנט מכל מכירה של מוצר Epoch® מופנית לשימור הסביבות, השפות, סגנון החיים והמסורת של ילידים בכל רחבי העולם.
למן הפרוייקט הראשון, של תמיכה בתרבויות ובסביבות של משפחות החיות בפללופו, סמואה, ועד למאות הפרוייקטים ההומאניטריים בלמעלה מ-60 מדינות בהם לוקחת קרן Force for Good™ של ניו סקין, מחויבות לחולל שינוי עבור אלפים ואף מיליונים של ילדים היום ובדורות הבאים.
בחודש ספטמבר הושק מיזם ה-FFG הישראלי באירוע חגיגי ומיוחד למוזמנים בלבד בהפקת ניו סקין ישראל. לאירוע הוזמנו מפיצי החברה, הנהלה בכירה ונציגים בכירים במחלקת מחקר ופיתוח, מחלקת ילדים, בית החולים הדסה הר הצופים ירושלים. במהלך האירוע הושק הפרויקט הישראלי כחלק מכלל הפרויקטים של המיזם בעולם כולו וכמו-כן נציג מתחום המחקר והפיתוח של מחלקת הילדים בבבית החולים הדסה הר הצופים העביר הסבר על מחלת הסיסטיק פיברוזיס, משמעותה וחשיבות רכישת מכשירי אינהלציה חדשניים אלו להארכת תחולת חיי החולים והקלה בהתמודדות היום יומית עם המחלה.
בתום האירוע ניתנה למשתתפים האפשרות לתרום לטובת המיזם, כאשר החברה מתחייבת להכפיל את הסכום אשר יתרם על-ידי המשתתפים. התרומות יעברו בתום האירוע ישירות למחלקת ילדים מחקר ופיתוח של מחלקת הילדים בבית החולים הדסה הר הצופים ירושלים לצורך סיבסוד מכשירי אינהלציה לחולים. המכשירים נתרמים לילדים חולי סיסטיק פיברוזיס המגיעים ממשפחות דלות אמצעים שאין באפשרותן לממן את רכישתם של המוצרים הללו.
אורן ארזי גמליאל, יוזם ומוביל הפרויקט: "כשפגשתי את פרופ' כרם והצוות שלו בהדסה הר-הצופים, ירושלים, תוך כדי שיחה עימו הבנתי שיש משהו שונה בהתנהלות ובאופי התיאור שקיבלתי על פעילות מחלקת הילדים בהדסה הר הצופים, אך לא ידעתי לשים את האצבע על מה הוא בדיוק הדבר שאותו הרגשתי. לאחר שיחה ארוכה, שבה זכיתי ללמוד שלמרות המצב הקשה של הרפואה הציבורית במדינת ישראל וחוסר תקציבים ואין ספור בעיות ומכשולים ביורוקרטים, הצליח פרופ' כרם, יחד עם הצוות הנפלא שלו, להגות, ליזום ולבנות את המרכז הראשון והיחיד במדינת ישראל לטיפול במחלות כרוניות בילדים. זהו מרכז יחיד מסוגו, מולטי דיסציפלינארי, שהרעיון העומד בבסיסו הוא טיפול הוליסטי בילדים ובדרך כזו שהיא מזמינה, נעימה ומחבקת. לכן, בעיניים שלנו, מרכז זה, וספציפית העזרה שאנחנו מציעים קשורה לערכי היסוד של מי שאנחנו כחברה. החזון העולמי שלנו ממוקד בנתינה ובעזרה לאנשים וספציפית לילדים ואנחנו מחפשים פרוייקטים ייחודיים ומבודלים, שאיתם אנחנו יכולים להרגיש שעשינו הבדל, יחד עם המפיצים שלנו. אנו מאמינים שזו תחילתה של דרך".

תאריך:  22/09/2008   |   עודכן:  22/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il