X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת סרף
▪  ▪  ▪

יוקנעם, ישראל, (ד', 24.9.08), סרף פתרונות תקשורת (סרף), הינה ספק מוביל לפתרונות מבוססי חומרה ותוכנה לעיבוד מדיה, הודיעה היום כי תאגיד NEC, חברה בינלאומית המספקת מידע טכנולוגי (IT) ופתרונות מתקדמים לרשתות תקשורת של חברות עסקיות, ממשלות וחברות עסקיות בחרה במוצר SurfExpress/PCIeTM, כפתרון לעיבוד מולטימדיה אשר מספק יכולות עיבוד בו-זמניות של קול ווידאו עבור ציוד תשתית לאספקת שירותים מתקדמים לליבת רשתות תקשרת סלולריות וקוויות.
מדובר בסדרת שרתי המדיה וה-gateways המתקדמת של NEC המפותחים כעת ויציגו יכולות חדשניות ביישומים ושירותי מולטימדיה מתקדמים עבור ספקי תקשורת יפנים אשר מטמיעים את הדור החדש של רשתות תקשורת מבוססות (IP (NGN. ההחלטה לבחור בפלטרפורמת ה-PCIe של סרף עבור מוצרים אלו נבעה משלושה מניעים:
  • סרף מספקת תמיכת מולטימדיה על פלטפורמה אחודה, בניגוד לפתרונות אחרים המציעים שירותי קול ושירותי וידאו על גבי פלטפורמות נפרדות.
  • הפיתרון של סרף נותן את יחס העלות/תועלת הגבוה ביותר.
  • הפלטפורמה של סרף תומכת בקיבולת גבוהה של משתמשים תוך צריכת חשמל נמוכה המהווה גורם מרכזי בשיקולי מפעילי התקשורת.
שרת המדיה הראשון מתוכנן לאספקה ללקוחות יפנים כבר ברבעון הקרוב.
SurfExpress/PCIe, חוות מעבדי אות (DSP) כולל חבילת תוכנה כוללת לעיבוד של כל סוגי המדיה: קול, וידאו ונתונים. מוצר זה, המבוסס על ארכיטקטורה חדשנית שפותחה בסרף וממתינה לאישורה כפטנט, יכול לתמוך בעד ארבעה צמדים של מעבדי אות מסוג C64x™ מהדור המתקדם ביותר של Texas Instrument.
מכיוון שעיבוד המדיה מתבצע ברמת הכרטיס, על-גבי מעבדי האות, המוצר של סרף מספק פתרון אידאלי וחסכוני לעיבוד מולטימדיה עבור כמות משתמשים גדולה ומציג חיסכון מירבי בצריכת חשמל.
"NEC בחרה במוצרים של סרף מאחר ומדובר בפיתרון הבולט ביותר בשוק בעל יכולת התאמת תכני מולטימדיה לרשתות שונות בקיבולת הגבוהה ביותר ומאחר ומדובר בכרטיס היחיד בשוק המשלב בתוכו עיבוד מולטימדיה אמיתי, המטפל גם בקול וגם בוידאו באותה הפלטפורמה", כך לדברי קאזואו שימזקי, מנהל בכיר במחלקת שירותי רשת בחברת NEC. "בנוסף, הארכיטקטורה הייחודית שמציע הפתרון של סרף משחרר את 'צווארי הבקבוק' בערוצי עיבוד המדיה והבקרה ובכך מאפשר שירות של משתמשים רבים יותר על גבי המערכות שלנו".
"אנו מאוד שמחים על הבחירה כספק מפתח של קו המוצרים החדשים לשירותי טלקום של תאגיד NEC" אומר אבי פישר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת סרף. "פרוייקט זה הינו הוכחה שמוצרי סרף וצוות התמיכה בחברה עומדים בסטנדרטי האיכות המחמירים ביותר הנדרשים על-ידי NEC. בנוסף, בחירה זו מדגימה כיצד כרטיס עיבוד המולטימדיה בעל הקיבולת הגבוה ותצרוכת החשמל הנמוכה, מספק פתרונות יעלים וחסכוניים ללקוחותינו".
אודות תאגיד NEC
תאגיד NEC הוא אחד מהספקים המובילים בעולם של אינטרנט, רשתות רחבות פס ופתרונות תקשורת לתאגידים. הפתרונות מותאמים לצרכים הייחודיים של בסיס הלקוחות הגלובליים והמגוונים שלו. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.nec.com.
אודות חברת סרף
חברת סרף מספקת פתרונות מבוססי חומרה ותוכנה אשר מבצעים עיבוד מדיה מכל הסוגים ובפרט קול ווידיאו בקיבולות גבוהות. פתרונות אלו משמשים את יצרני ציוד IMS לפיתוח יישומים עבור תשתיות תקשורת קוויות ואלחוטיות במוצרים כגון שרתי מדיה, ו-Gateways.
המנוע של סרף הוא תת-מערכת המאפשרת עיבוד קול ווידאו על פלטפורמה אחודה המשתלבת בקלות לתוך Gateways ושרתי מדיה. ניתן למצוא את המוצרים ברמות אינטגרציה ובתצורות שונות, כדוגמת, PCI, PCIe, PTMC ו- AdvancedMC או DSP chips. המוצרים הינם תואמים עם יצרני פלטפומות מובילים מסוג cPCI AdvancedTCA ו-MicroTCA.

תאריך:  24/09/2008   |   עודכן:  24/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il