X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר טיפו
▪  ▪  ▪

ערוץ ג'טיקס, בעל זכויות של Camp Rock, סרט הטלוויזיה החדש מבית היוצר של דיסני (DCOM) עכשיו בשיתוף פעולה עם TIPO, פורטל הילדים והנוער המוביל בישראל.
קאמפ רוק הושק בארצות הברית ביוני 2008 ושבר את שיאי הצפייה. הסרט הגיע למקום השני בטבלת סרטי דיסני מאז ומעולם, והוא השני לסרט ההמשך - היי סקול מיוזיקל 2.
קמפ רוק זכה להצלחה מסחררת ומיקם את דיסני בראש טבלאות הרייטינג לתוכניות בידור בערב השידור שלו בכל רשתות הכבלים בארצות הברית עם 8.9 מיליון צופים וכ-10 מיליון צופים בפיק.
בסרט מככבים ה-Jonas Brothers, להקת רוק פופולארית המורכבת מ-3 נערים מגה סטארים, כשהרעיון הוא לשכפל את הקונספט של הייסקול מיוזיקל לקהל החובב מוזיקת רוק ובעצם להפוך את הז'אנר לדבר החם הבא.
ערוץ ג'טיקס-דיסני, רכש לשידור את הסרט קאמפ רוק, ובמהלך השנה הקרובה צפויים שידורים, ספיישלים ותכנים בלעדיים של כוכבי הסרט - האחים ג'ונאס. במסגרת שיתוף הפעולה יקים ערוץ ג'טיקס את האתר הרשמי של קאמפ רוק באתר טיפו.
במסגרת שיתוף הפעולה הוקם ערוץ תוכן אינטראקטיבי (www.camprock.co.il) העוסק בסרט ובדמויות. בערוץ יתקיימו פעילויות אינטראקטיביות מגוונות, ישודרו קטעי וידאו ייחודיים, תחרויות אינטראקטיביות, הצצות על הסרט, תקצירים על הדמויות המובילות, כתבות תוכן בלעדיות ופעילויות נושאות פרסים. כמו-כן, באתר יהיו תכני וידיאו ייחודיים, הצצות אל מאחורי הקלעים, מצעד קליפים ועוד.
עלילת קמפ רוק עוסקת בחלומה של מיטשי, ילדה מבית קשה-יום, להגיע לקייטנה הנחשבת קמפ רוק, על-מנת להגשים את חלומה ולהיות זמרת. לאחר שזכתה להגיע לקייטנה, מגלה מיטשי שעליה להתבלט - לא רק כדי להגשים את חלומה - אלא גם כדי למשוך את תשומת לבו של שיין גריי (כוכב ה-JONAS BROTHES).
שיין מצדו, שומע את מיטשי שרה, אך לא רואה את פניה, וכך לאורך כל הסרט הוא מנסה לגלות מיהי אותה זמרת אלמונית עם קול נפלא - עד לרגע השיא - בו הם נפגשים פנים אל פנים ושיין מבין כי הנערה בעלת הקול המופלא היא מיטשי.
אודות Tipo.co.il
TIPO - פורטל הילדים והנוער המוביל בישראל, מארח מעל 800,000 ילדים שונים מידי חודש המהווים למעלה מ-80% מאוכלוסיית הילדים בישראל. TIPO עשיר בתכנים, ערוצים ופעילויות קהילתיות ופנאי הממוקדות רק לילדים ונוער בלבד. פורטל TIPO הינו חלק מקבוצת SMILE MEDIA.

תאריך:  28/09/2008   |   עודכן:  28/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il